مقاله



آیا زندگی شما با مشتری در مقابل عطارد تغییر خواهد کرد؟

جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱

آیا زندگی شما با مشتری در مقابل عطارد تغییر خواهد کرد؟

نویسنده مدیر ارشد

در یک طرف - مشتری است - سیاره رشد، فرصت ها و گسترش. از طرف دیگر، آن عطارد است - سیاره ارتباطات، و اکنون هر دو در تقابل خواهند بود! مشتری از 21 اوت 2022 تا 26 اکتبر 2022 با عطارد در ماهی ها و باکره در تقابل با عطارد قرار خواهد گرفت. وقتی مشتری در تقابل با عطارد قرار می گیرد، یا انرژی آنها را با هم ترکیب می کند و به شما کمک می کند تا بالاتر بروید یا آنها در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. و سعی کنید بر قدرت سیاره دیگر غلبه کنید. بنابراین، این احتمال وجود دارد که شما یک افزایش ناگهانی در شغل، امور مالی، عشق یا هر جنبه دیگری از زندگی خود را تجربه کنید، یا ممکن است سقوط ناگهانی رخ دهد. بنابراین، چه چیزی برای علامت زودیاک شما پیش می آید - چرخش های خوش شانس یا پیچش های چالش برانگیز؟ ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید:

مشتری و عطارد مهمترین سیاره در طالع بینی ودایی است که می تواند تأثیر زیادی بر زندگی شما داشته باشد. گزارش Janampatri رایگان خود را دریافت کنید تا از تأثیرات آن بر زندگی خود مطلع شوید.

تاثیر مشتری مقابل عطارد بر قوچ
تقابل مشتری عطارد قرار است در خانه دوازدهم و ششم شما اتفاق بیفتد. ممکن است این بار از سلامتی خود لذت ببرید. اما پیشنهاد می شود به مصرف مواد غذایی خود توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. در طول این مخالفت، مسائل مالی شما دغدغه اصلی شما خواهد بود زیرا ممکن است هزینه های غیرمنتظره ای به وجود بیاید. کسانی که کارمندان حقوق بگیر یا افراد تجاری هستند ممکن است برای مقاصد کاری به یک روستا یا خارج از کشور سفر کنند. زندگی زناشویی احتمالاً خوب است و مشکلات ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد.

تاثیر مشتری در مقابل عطارد بر ثور
برای بومیان برج ثور، مشتری مقابل عطارد در خانه یازدهم و پنجم قرار می گیرد. از نظر سلامتی، ممکن است تناسب اندام و سالم بمانید. در بعد مالی، این مخالفت برای شما مفید است. همچنین زمان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت مساعد است. با این حال، متخصصان شاغل و افراد تجاری ممکن است فرصت های شگفت انگیزی برای رشد در کار یا تجارت خود داشته باشند. زمان خوبی برای زوج های متاهل و کسانی که در یک رابطه هستند.

تاثیر مشتری در مقابل عطارد بر جوزا
عطارد مخالف مشتری در خانه 10 و 4 برای بومیان جوزا رخ خواهد داد. از نظر سلامتی، زمان به احتمال زیاد برای شما معتدل خواهد بود. از نظر مالی، ممکن است از سرمایه گذاری های بلندمدت سود ببرید. این احتمالاً زمان سودآوری برای افراد تجاری خواهد بود. متخصصان شاغل نیز ممکن است در کار خود موفق شوند. علاوه بر این، به کسانی که متاهل هستند توصیه می شود که زندگی زناشویی خود را با درک متقابل اداره کنند.

تاثیر مشتری مقابل عطارد بر سرطان
برای افراد سرطانی، تقابل مشتری عطارد در خانه نهم و سوم اتفاق خواهد افتاد. ممکن است احساس خوبی نداشته باشید؛ وقت آن است که یک رژیم غذایی سالم را حفظ کنید. با این حال، سرمایه گذاری های قبلی ممکن است نتایج مفیدی به شما بدهد. کسانی که شاغل یا در یک تجارت هستند ممکن است در طول این مخالفت فرصت های هیجان انگیزی را به دست آورند. زوج های متاهل احتمالاً از این مرحله لذت خواهند برد.

خواه یک مشکل مالی، مشکلات سلامتی، کشمکش‌های رابطه‌ای یا چالش‌های شغلی باشد، یک گزارش پیشنهادات اصلاحی رایگان فوری دریافت کنید و بدانید کدام راه حل برای شما مناسب است.

تاثیر مشتری در مقابل عطارد بر لئو
تقابل مشتری عطارد قرار است در خانه 8 و 2 شما اتفاق بیفتد. در طول این مرحله، ممکن است با فراز و نشیب های خاصی در سلامت خود مواجه شوید. پس مراقب سلامتی خود باشید. اگر برای هر نوع سرمایه گذاری برنامه ریزی می کنید، با دقت ادامه دهید. با این حال، ممکن است از سرمایه گذاری بلند مدت سود ببرید. افراد تجاری یا کارمندان حقوق بگیر ممکن است روزهای سختی را در تجارت یا محل کار خود داشته باشند. زوج های متاهل ممکن است مشکلات جزئی با شریک زندگی خود داشته باشند.

تاثیر مشتری در مقابل عطارد بر باکره
تقابل مشتری عطارد در خانه 7 و 1 برای بومیان باکره انجام می شود. در این مدت، ممکن است مشکلات سلامتی ایجاد شود. سعی کنید برای حفظ سلامتی ورزش های منظم و یوگا انجام دهید. اگر به فکر سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید، کمی صبر کنید. علاوه بر این، احتمالاً از طریق کسب و کار یا شغل خود، مزایای زیادی کسب خواهید کرد. به نظر می رسد این دوره برای زوج های متاهل و کسانی که در یک رابطه هستند خوش یمن باشد.

تاثیر مشتری در مقابل عطارد بر ترازو
برای افراد ترازو، این مخالفت در خانه 6 و 12 اتفاق می افتد. تقابل مشتری و عطارد ممکن است بر سلامت شما تأثیر بگذارد، بنابراین باید به طور جدی مراقب سلامتی خود باشید. ممکن است در مورد مسائل مالی خود دچار تنش باشید. این بار حتی ممکن است برای وام اقدام کنید. افراد بومی کسب و کار یا متخصصان شاغل ممکن است با سالمندان یا همکاران خود مشاجره داشته باشند اما سعی می کنند اوضاع را تحت کنترل داشته باشند. بومی های متاهل ممکن است کیفیتی را با یکدیگر صرف کنند.  

تاثیر مشتری در مقابل عطارد بر عقرب
این تقابل مشتری عطارد قرار است در خانه 5 و 11 شما اتفاق بیفتد. این بار ممکن است با هیچ مشکل سلامتی مواجه نشوید. اما عقرب، این بار از سرمایه گذاری طولانی مدت خودداری کنید، زیرا ممکن است بازدهی مطلوبی دریافت نکنید. به افراد بومی کسب و کار و افراد حقوق بگیر توصیه می شود که بیشتر روی عملکرد خود تمرکز کنند. به احتمال زیاد از زندگی زناشویی خود لذت خواهید برد.

نه تنها مشتری، بلکه گذرهای سیاره ای دیگری در ماه های آینده وجود دارد که می تواند تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد کند. گزارش فال رایگان 2022 خود را دریافت کنید تا بدانید چه چیزی در راه است!

تاثیر مشتری مقابل عطارد بر قوس
برای افراد کمان، این تقابل در خانه 6 و 12 اتفاق می افتد. در این مرحله ممکن است با مشکلات سلامتی خاصی روبرو شوید. بنابراین توصیه می شود برای حفظ سلامتی خود کمی یوگا و ورزش انجام دهید. از نظر مالی، این دوره برای شما متوسط ​​است. با این حال، در امور مربوط به اموال مراقب باشید. در زمینه کسب و کار، باید تلاش بیشتری برای رسیدن به نتایج مطلوب انجام دهید. به افراد بومی متاهل و کسانی که در رابطه هستند توصیه می شود از بحث های جزئی اجتناب کنند و با درک متقابل اوضاع را مدیریت کنند.

تاثیر مشتری در مقابل عطارد بر روی برج جدی
برای بومیان برج جدی، مشتری مقابل عطارد قرار است در خانه 3 و 9 قرار گیرد. ممکن است در این مرحله از سلامتی خوبی برخوردار شوید. زمان برای سرمایه گذاری بلندمدت مطلوب است. افراد تجاری یا کارمندان ممکن است این بار به فکر شروع یک کار یا تجارت جدید باشند. اما قبل از هر تصمیم مهم دو بار فکر کنید. کسانی که در یک رابطه هستند یا متاهل هستند احتمالاً حمایت یکدیگر را جلب می کنند.

تاثیر مشتری مقابل عطارد بر دلو
تقابل مشتری عطارد در خانه دوم و هشتم برای بومیان دلو اتفاق خواهد افتاد. آه-ها! در این مدت، احتمالاً از سرمایه گذاری های گذشته خود سود خواهید برد. از طرف دیگر، کارمندان حقوق بگیر و افراد تجاری نیز ممکن است از فرصت های شگفت انگیزی برخوردار شوند. با این حال به افراد بومی متاهل پیشنهاد می شود در روابط خود دقت کنند. مشکلات جزئی بهداشتی پیش بینی شده است.

تاثیر مشتری مقابل عطارد بر ماهی ها
برای افراد ماهی، این تقابل در خانه 1 و 7 رخ می دهد. این زمان ممکن است از نظر حفظ سلامتی عالی مفید باشد. زمان برای سرمایه گذاری بلندمدت مطلوب است. در عرصه حرفه ای، احتمالاً در کار خود موفق خواهید شد. علاوه بر این، احتمالاً متوجه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی زناشویی خود خواهید شد.

 

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

اختر شناسی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.