مقاله



فال هفتگی برج ثور (2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج ثور (2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج ثور (2 الی 9 آبان)

روابط در روز سه‌شنبه، زمانی که تنها ماه جدید سال در عقرب - همچنین یک خورشید گرفتگی گالوانیزه - موج‌های انرژی را به خانه هفتم روابط شما می‌فرستد، کانون توجه را می‌دزدد. افرادی که بیشتر وقت خود را با آنها سپری می کنید به یک آیتم اولویت تبدیل می شوند و تحت این پرتوهای ماه که بازی را تغییر می دهند، ممکن است ناگهان به احساس تعهد بیشتری از نزدیک ترین روابط خود نیاز داشته باشید، خواه یک شریک تجاری یا عشق ورزی (یا مدت طولانی) عشق). نشانه آینده‌نگر شما تضمین‌ها را ترجیح می‌دهد، اما در غیاب آن، می‌توانید با نیت قوی یک نفر «زندگی کنید». برای برخی گاوها، ممکن است ظرف چند هفته پیشنهادی وجود داشته باشد - اما تأثیرات این قمری ممکن است تا شش ماه طول بکشد تا ماه گرفتگی (ماه کامل) در 5 می 2023 آشکار شود. صبر! شما درست در میانه یک سری خسوف های دو ساله در محور برج ثور-عقرب هستید که ممکن است برخی از تصمیمات را برای شما بگیرد. گرفتگی ها دریچه های کوتاه اما بزرگی از فرصت را باز می کنند، بنابراین اگر حداقل 60 درصد به سمت بله متمایل هستید، یک جهش جسورانه می تواند سودمندترین حرکتی باشد که انجام می دهید. خوشبختانه، عطارد استراتژیک از شنبه تا 17 نوامبر به عقرب بال می‌زند و به شما کمک می‌کند تا راه هوشمندانه‌ای را ترسیم کنید.

همه برای یکی و یکی برای همه؟ اوه، شاید، برج ثور. از زمانی که مشتری با روحیه مستقل در 28 ژوئیه در برج حمل و خانه دوازدهم سحابی شما به حالت وارونه تبدیل شد، شما با خوشحالی در حباب شخصی خود شناور بوده اید. اما ممکن است مجبور شوید این جمعه، 28 اکتبر، دوباره به دنیای واقعی (و واقعیت دیگر انسان ها) برگردید. دلیل؟ مشتری به ماهی ها و یازدهمین خانه اجتماعی شما بازمی گردد، جایی که تا 23 نوامبر رفت و آمد معکوس خواهد داشت. اما انتظار نداشته باشید که از جایی که قبل از ورود مشتری به برج حمل در اواسط ماه مه متوقف شده بودید، ادامه دهید. این معکوس ممکن است نشان دهنده یک عاقبت یا انجام یک تلاش تیمی خاص باشد، و اکنون فرصتی است که با چشمانی تازه نگاهی دیگر بیندازید. ممکن است لازم باشد حجم کاری همه افراد را مرور کنید تا مطمئن شوید که به نقاط قوت آنها عمل می کنید. برخی از جنبه ها می تواند از حذف شدن و اختراع مجدد سود ببرد. اگر پروژه واقعا متوقف شده یا شروع به بازگشایی کرده است - یا به طور غیرعادی به آن اعتماد کرده اید - این می تواند زنگ خطری باشد. همه چیز می تواند با یک گروه حرفه ای یا تیم روح شما، هم IRL و هم، زیرا خانه یازدهم منطقه فناوری شماست، از طریق شبکه اجتماعی آنلاین شما انجام شود. اگر احساس می‌کنید که باید گله را اصلاح کنید یا برای چند هفته سم‌زدایی دیجیتال انجام دهید، عذرخواهی نکنید. بهتر است خدمه کوچکتری از روح های باهوش و سخت کوش داشته باشید تا یک بازیگر مشکوک از هزاران نفر. اگر این چرخش عقب هر ابتکار فناوری جدید را مخدوش کند، از آن به عنوان فرصتی برای انجام کمی RnD بیشتر استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید که باید گله را اصلاح کنید یا برای چند هفته سم‌زدایی دیجیتال انجام دهید، عذرخواهی نکنید. بهتر است خدمه کوچکتری از روح های باهوش و سخت کوش داشته باشید تا یک بازیگر مشکوک از هزاران نفر. اگر این چرخش عقب هر ابتکار فناوری جدید را مخدوش کند، از آن به عنوان فرصتی برای انجام کمی RnD بیشتر استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید که باید گله را اصلاح کنید یا برای چند هفته سم‌زدایی دیجیتال انجام دهید، عذرخواهی نکنید. بهتر است خدمه کوچکتری از روح های باهوش و سخت کوش داشته باشید تا یک بازیگر مشکوک از هزاران نفر. اگر این چرخش عقب هر ابتکار فناوری جدید را مخدوش کند، از آن به عنوان فرصتی برای انجام کمی RnD بیشتر استفاده کنید.

به پول خود توجه کنید که از این یکشنبه، 30 اکتبر، زمانی که مریخ با انگیزه در جوزاهای عجول و خانه دوم متمرکز مالی شما به سمت معکوس تغییر می کند تا 12 ژانویه 2023. برای دو ماه آینده، صورت حساب های غافلگیرکننده (یا شاید نادیده گرفته شده) ممکن است سررسید شود. ممکن است هزینه های پنهان مرتبط با خریدهای بزرگتر را کشف کنید، یا جریان درآمدی که به خوبی جریان داشته است ممکن است ناگهان خشک شود. حتی اگر پول کمی خنده دار شود، نیازی به وحشت ندارید. این می تواند فرصتی باشد تا در مورد عادت های خرج کردن خود کمی شفاف تر باشید. انباشت وجوه به شما فرصتی برای تکان دادن می دهد، اگر همه چیز در این زمستان به طرفی پیش برود. همچنین، اگر به یک کالای بزرگ (مبلمان جدید، ماشین، شاید حتی یک تعطیلات ... در سال 2023) توجه داشته باشید، باید همین الان پس انداز کنید. حتی 50 دلار در هفته به سرعت جمع می شود - و اگر بتوانید کمربند را یک یا دو درجه دیگر سفت کنید، از اینکه چقدر سریع می توانید به عدد جادویی خود برسید شگفت زده خواهید شد. هر زمان که وسوسه شدید، هدف خود را قویا تصور کنید. با استفاده از مریخ در حالت کم مصرف، ممکن است برای یافتن کار اضافی با مشکل مواجه شوید، اما با دیدن اینکه آیا کسی از گذشته شما به دنبال یک کارگر موقت است یا می‌تواند گاه به گاه کار آزاد را به شما بیاندازد، از قدرت رتروگراد استفاده کنید. هنگامی که سیاره قرمز پر جنب و جوش در 12 ژانویه حرکت مستقیم خود را از سر گرفت، ممکن است چند برنامه محکم داشته باشید تا شما را بیشتر از آنچه تصور می کردید وارد سال جدید کند! اما با دیدن اینکه آیا کسی از گذشته شما به دنبال یک کارگر موقت است یا می تواند گاه به گاه شما را به کار آزاد پرتاب کند، از قدرت رتروگراد استفاده کنید. هنگامی که سیاره قرمز پر جنب و جوش در 12 ژانویه حرکت مستقیم خود را از سر گرفت، ممکن است چند برنامه محکم داشته باشید تا شما را بیشتر از آنچه تصور می کردید وارد سال جدید کند! اما با دیدن اینکه آیا کسی از گذشته شما به دنبال یک کارگر موقت است یا می تواند گاه به گاه شما را به کار آزاد پرتاب کند، از قدرت رتروگراد استفاده کنید. هنگامی که سیاره قرمز پر جنب و جوش در 12 ژانویه حرکت مستقیم خود را از سر گرفت، ممکن است چند برنامه محکم داشته باشید تا شما را بیشتر از آنچه تصور می کردید وارد سال جدید کند!

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.