مقاله



فال هفتگی برج جدی(متولدین دی) 23 الی 29 مهر ماه 1401

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فال هفتگی برج جدی(متولدین دی) 23 الی 29 مهر ماه 1401

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج جدی(متولدین دی) 23 الی 29 مهر ماه 1401

فال هفتگی برج جدی

آن دسته از افراد بومی که علامت برج جدی دارند ممکن است از خوش شانسی برخوردار نباشند. ممکن است سفرهای طولانی در کارت ها وجود داشته باشد، اما به شما توصیه می شود از چنین گردش هایی خودداری کنید زیرا احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. افراد برج جدی ممکن است خبرهای خوبی از خواهر و برادر خود بشنوند. ممکن است برای یک گردهمایی کوچک برنامه ریزی کنید یا ممکن است از یک نقطه توریستی در نزدیکی بازدید کنید. به غیر از آن، احتمالاً زمان بیشتری را در فعالیت های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید، جایی که ممکن است تماس های بیشتری ایجاد کنید. شما خوشحال خواهید شد که با سازمان های خیریه همکاری کنید. پزشکان و سایر متخصصان پزشکی ممکن است در این هفته فرصتی برای ادامه تحصیلات عالی داشته باشند. کسانی که در زمینه IT هستند ممکن است برای کار سخت خود پاداش بگیرند. آنها باید به اصول خود پایبند باشند تا به موفقیت برسند. این یک هفته خوش شانس برای کسانی است که به تجارت سهام و قمار علاقه دارند. احتمالاً از سرمایه گذاری های قبلی خود سودهای پولی به دست خواهید آورد. مبتدی ها باید از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند وضعیت مالی خود را به خوبی کنترل کنند. انتظار می رود دانش آموزان برج جدی در امتحانات نمرات بهتری کسب کنند. کسانی که برای امتحانات رقابتی آماده می شوند ممکن است از این مرحله بهره مند شوند. موفقیت به دست آمده در این هفته باعث می شود برای اهداف بالاتر تلاش کنید. از نظر سلامتی، ممکن است لازم باشد اقدامات احتیاطی را از پزشک خانواده خود انجام دهید. مشکل جدی تری نمی توانست وجود داشته باشد. ورزشکاران یا مسافران تعطیلات باید در حین بیرون رفتن از خود مراقبت کنند. ممکن است در این هفته دچار یک آسیب غیرمنتظره شوید. کسانی که برای امتحانات رقابتی آماده می شوند ممکن است از این مرحله بهره مند شوند. موفقیت به دست آمده در این هفته باعث می شود برای اهداف بالاتر تلاش کنید. از نظر سلامتی، ممکن است لازم باشد اقدامات احتیاطی را از پزشک خانواده خود انجام دهید. مشکل جدی تری نمی توانست وجود داشته باشد. ورزشکاران یا مسافران تعطیلات باید در حین بیرون رفتن از خود مراقبت کنند. ممکن است در این هفته دچار یک آسیب غیرمنتظره شوید. کسانی که برای امتحانات رقابتی آماده می شوند ممکن است از این مرحله بهره مند شوند. موفقیت به دست آمده در این هفته باعث می شود برای اهداف بالاتر تلاش کنید. از نظر سلامتی، ممکن است لازم باشد اقدامات احتیاطی را از پزشک خانواده خود انجام دهید. مشکل جدی تری نمی توانست وجود داشته باشد. ورزشکاران یا مسافران تعطیلات باید در حین بیرون رفتن از خود مراقبت کنند. ممکن است در این هفته دچار یک آسیب غیرمنتظره شوید.

عشق و رابطه

با هم
کار کنید در تمام جنبه های زندگی خود با هم کار کنید و یک رابطه مثبت را حفظ کنید. ممکن است بتوانید از محل کار شریکتان کمک تخصصی دریافت کنید که می تواند ارتباط شما را تقویت کند. شما همچنین یک رابطه عاطفی قوی با همسرتان تجربه خواهید کرد. در این هفته باید به سلامت همسرتان نیز توجه کنید. اگر در رابطه خود مشکلی دارید، در مورد آن با شریک زندگی خود صحبت کنید.


سلامتی و تندرستی

تناسب اندام بمانید، استقامت را افزایش
دهید خودتان را درگیر فعالیت های استرس زا نکنید. بهترین تمرین ممکن را انجام دهید که استقامت شما را افزایش دهد و در عین حال شما را از انواع مشکلات در آینده در امان نگه دارد. این لحظه ای است که می توانید برای کاهش انتشار کلسترول در بدن خود ورزش کنید. حتی افراد محلی مبتلا به مشکلات غده تیروئید ممکن است نیاز به توجه به رژیم غذایی و داروهای خود داشته باشند.


پول و امور مالی

تمایل به کمک
این ممکن است هفته خوبی برای هرکسی باشد که مایل به قرض دادن به افراد نیازمند است. ایده و هدف شما می تواند خوب باشد. تنها توصیه این است که آن را مستند کنید تا از تقلب در آینده جلوگیری کنید. این روز، باید مراقب سرمایه گذاری های خود باشید تا بازدهی بسیار بهتری داشته باشید. علاوه بر این، باید از نرمی در زبان و رفتار خود استفاده کنید.


شغل و تجارت

مزایای تماس
ها همسر شما در افزودن کار و تماس های جدید بسیار مفید خواهد بود که نشان دهنده امکان پیشرفت و درآمد بیشتر است. سرپرست و مافوق شما نگرش مثبتی نسبت به تلاش های حرفه ای شما خواهند داشت و شما ممکن است ارتباط کاری خوبی با آنها داشته باشید. کسانی که انتظار افزایش حقوق یا انتقال به یک موقعیت جدید در مکان مورد نظر خود را دارند ممکن است اخبار خوبی دریافت کنند.


آموزش و دانش

از علایق خود بهترین بهره
را ببرید از آنجایی که سخت تلاش کرده اید تا مهارت های خود را افزایش دهید، هر چه تلاش های خود را بیشتر کنید، نتایج بهتری خواهید داشت. در چند روز آینده کاری را که به نفع شماست انجام دهید تا روند آموزشی خود را بهبود ببخشید. مجموعه کتاب کیفیت خواندن شما را افزایش می دهد و این چیزی است که ممکن است برای شما مفید باشد. تحصیلات شما کلید بهبود شما در موقعیت های اجتماعی خواهد بود.

تهیه و تنظیم: حمید آذر
 

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.