مقاله



فال هفتگی برج جوزا(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج جوزا(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج جوزا(2 الی 9 آبان)

در اوایل این هفته، توجه خود را به مهمترین چیز معطوف کنید: سلامتی و خودپروری! اگر از همه به جز خود مراقبت کرده‌اید، ماه نو سه‌شنبه در عقرب - همچنین یک خورشید گرفتگی گالوانیزه - انرژی "برگ جدید" را به این منطقه می‌آورد. آن قاطرهای مسکو را با اسموتی های مورینگا عوض کنید. عضویت یوگا یا باشگاه ورزشی خود را تمدید کنید و کلاس ها یا روتین هایی را بیابید که واقعا مشتاق انجام آن هستید. اما یک نانوثانیه را برای سرزنش خود به خاطر "گناهان" گذشته هدر ندهید. شما فقط یک انسان هستید، و امیدوارم که از انحطاط خود پر شده باشید و مشتاقید که شور و نشاط خود را بازگردانید! زوج‌ها می‌توانند رفیق پاسخگوی یکدیگر باشند زیرا وعده‌های غذایی مغذی و ورزش روزانه را بخشی از سبک زندگی مشترک خود می‌سازید. فرمانروای شما عطارد از شنبه تا 17 نوامبر به عقرب می‌چرخد و تلاش‌های اجتماعی را پیرامون سلامتی شما سازماندهی می‌کند. از برنامه ها برای ردیابی ماکروها و پیشرفت استفاده کنید. ماه گرفتگی چیزهایی را نشان می دهد که در سایه ها پنهان شده اند، بنابراین دردها و دردهای مداوم را نادیده نگیرید. آنها را سریعاً توسط یک متخصص مورد اعتماد تشخیص دهید و با علائم Google خود را به سمت لبه سوق دهید.

روز جمعه، 28 اکتبر، مشتری گسترده - که از 28 ژوئیه در برج حمل و منطقه کار گروهی شما رو به عقب بوده است - برای سه هفته باقیمانده از چرخش خود به ماهی ها و دهمین خانه جاه طلبی شغلی شما بازمی گردد. ممکن است خیلی زود بخواهید بروید، اما سوار کردن دیگران می‌تواند تمرینی برای گله‌داری گربه‌ها از هم‌اکنون تا 23 نوامبر باشد. کنترل کنید که چه کسی سوار است و مایل است چه کاری انجام دهد و آماده باشید که دنده را پایین بیاورید تا کسی را در گرد و غبار رها نکنید. در حالی که این سیاره غول پیکر در حال رفت و آمد معکوس است، تاخیر و لغو ممکن است به یک اتفاق عادی تبدیل شود. تعداد زیادی پروژه دیگر آماده و آماده فعال سازی مجدد در صورت وقوع آن باشید. با مربی کیهانی مشتری در جهت معکوس، زمان عالی برای ثبت نام در کارگاه آخر هفته است. در کلاس ها ثبت نام کنید یا یک مربی استخدام کنید تا شما را به سطح بعدی برساند. بله، شما به موفقیت دست می یابید، جمینی، اما به منحنی یادگیری احترام بگذارید.

صحبت از بررسی سرعت: "پیشرفت با جریان" لزوماً به این معنی نیست که با سرعت دلخواه خود حرکت کنید. در واقع، از یکشنبه 30 اکتبر، ممکن است در دو ماه آینده بیشتر از پدال گاز ترمز کنید. مریخ پرانرژی به حالت واپس‌گرا تبدیل می‌شود و تا 12 ژانویه 2023 از طریق Gemini به عقب برمی‌گردد. ممکن است فقط به سرعت سفر خود رسیده باشید تا با تأخیر، انجام کار یا سایر عوامل حواس‌پرتی مواجه شوید. در حالی که بسیاری از این تجربیات ناامید کننده خواهند بود، یک خط نقره ای وجود دارد - اگر بتوانید مقاومت خود را به اندازه ای کاهش دهید که قدر آن را بدانید. نشانه کنش‌گرای شما تمایل دارد با عجله وارد شود و هر "آسیبی" را بعد از این واقعیت پاک کند، که گاهی اوقات اختلال (یا هزینه) بیشتری را در نتیجه ایجاد می‌کند. در طول این کندی اجباری، به شما فرصت های مکرر داده می شود تا کار خود را مرور کنید و به موقع ترفندهای لازم را انجام دهید. در حالی که این ممکن است نیاز به تعدیل نگرش داشته باشد، مطمئن باشید که احتمالاً از بازگشت به تابلوی نقاشی سود خواهید برد (چه آن را به طور عمومی تصدیق کنید یا نه). نکته حرفه ای: خود را فروتن کنید و از این نور زرد استعاری بهره ببرید. مریخ این بار برای یک دوره طولانی غیرمعمول در نشانه شما قرار دارد (20 اوت 2022 تا 25 مارس 2023)، و این برگشت به عقب ممکن است به شما انگیزه دهد که تغییراتی در سبک شخصی خود ایجاد کنید. در حالی که برخی چیزها می توانند و به طور طبیعی برمی گردند (یعنی اگر موهایتان را کوتاه کنید دوباره رشد می کنند)، چیزهای دائمی تر، مانند خالکوبی، باز نمی گردند. وقت خود را صرف کنید و نه تنها به آنچه که می خواهید انجام دهید، بلکه به دلیل آن فکر کنید. خودت را فروتن کن و از این نور زرد استعاری بهره ببر. مریخ این بار برای یک دوره طولانی غیرمعمول در نشانه شما قرار دارد (20 اوت 2022 تا 25 مارس 2023)، و این برگشت به عقب ممکن است به شما انگیزه دهد که تغییراتی در سبک شخصی خود ایجاد کنید. در حالی که برخی چیزها می توانند و به طور طبیعی برمی گردند (یعنی اگر موهایتان را کوتاه کنید دوباره رشد می کنند)، چیزهای دائمی تر، مانند خالکوبی، باز نمی گردند. وقت خود را صرف کنید و نه تنها به آنچه که می خواهید انجام دهید، بلکه به دلیل آن فکر کنید. خودت را فروتن کن و از این نور زرد استعاری بهره ببر. مریخ این بار برای یک دوره طولانی غیرمعمول در نشانه شما قرار دارد (20 اوت 2022 تا 25 مارس 2023)، و این برگشت به عقب ممکن است به شما انگیزه دهد که تغییراتی در سبک شخصی خود ایجاد کنید. در حالی که برخی چیزها می توانند و به طور طبیعی برمی گردند (یعنی اگر موهایتان را کوتاه کنید دوباره رشد می کنند)، چیزهای دائمی تر، مانند خالکوبی، باز نمی گردند. وقت خود را صرف کنید و نه تنها به آنچه که می خواهید انجام دهید، بلکه به دلیل آن فکر کنید.  

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.