مقاله



فال هفتگی برج سرطان(متولدین تیر) 23 الی 29 مهر ماه 1401

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فال هفتگی برج سرطان(متولدین تیر) 23 الی 29 مهر ماه 1401

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج سرطان(متولدین تیر) 23 الی 29 مهر ماه 1401

فال هفتگی برج سرطان


این هفته می تواند زمان قابل توجهی برای عاشقان حامل علامت سرطان باشد. کسانی که به دنبال یک همراه مناسب هستند ممکن است پیشنهاداتی دریافت کنند. ممکن است تصمیمات مهمی در رابطه با عشق بگیرید. افراد بومی متاهل ممکن است بیشتر با فرزندان خود درگیر شوند. آنها ممکن است به محبت و توجه شما نیاز داشته باشند. بومیان سرطان ممکن است برای چند روز شرایط پیچیده ای را پشت سر بگذارند. این احتمال وجود دارد که در این مدت کمی بی قرار باشید. ممکن است تمایل داشته باشید که در محل کار خود بیشتر بحث و جدل شوید. ممکن است به دلیل نداشتن قدرت تحلیل، تصمیم گیری برای شما دشوار باشد. پس صبور باشید و در چنین مواقعی آرامش خود را حفظ کنید. رفتار شما ممکن است روابط با همکاران و سالمندانتان را مختل کند. از این رو، این احتمال وجود دارد که حرکات سیاره ای ممکن است بر زندگی کاری شما تأثیر منفی بگذارد. این زمان مناسبی برای عاشقان خواهد بود تا شریک قرار خود را نشان دهند. در این مرحله، آنها ممکن است برنامه ریزی کنند تا رابطه خود را به سطح بعدی برسانند. وفاداری شما نسبت به دوستان و بستگانتان ممکن است در زمان نیاز کمک های لازم را به همراه داشته باشد. ممکن است دوست داشته باشید از کسانی که به شما کمک کردند صمیمانه تشکر کنید. از نظر مالی، به نظر می رسد که این هفته ممکن است تغییرات مثبتی را به همراه داشته باشد. با این حال، ممکن است پس از مقابله با برخی چالش ها در ابتدا اتفاق بیفتد. از اواسط هفته به بعد انگیزه بیشتری برای ایجاد یک پایه مالی قوی خواهید داشت. به نظر می رسد این هفته ممکن است تغییرات مثبتی را به همراه داشته باشد. با این حال، ممکن است پس از مقابله با برخی چالش ها در ابتدا اتفاق بیفتد. از اواسط هفته به بعد انگیزه بیشتری برای ایجاد یک پایه مالی قوی خواهید داشت. به نظر می رسد این هفته ممکن است تغییرات مثبتی را به همراه داشته باشد. با این حال، ممکن است پس از مقابله با برخی چالش ها در ابتدا اتفاق بیفتد. از اواسط هفته به بعد انگیزه بیشتری برای ایجاد یک پایه مالی قوی خواهید داشت.

عشق و رابطه

ارتباطات قلبی
تعهد و ارتباط مثبت ممکن است در این هفته در روابط بسیار مهم باشد. به شما توصیه می شود که پرخاشگری و خشم خود را کنترل کنید. افرادی که به دنبال شریک ازدواج هستند ممکن است پیشنهادهای خوبی دریافت کنند. افرادی که به دنبال طلاق هستند ممکن است در این هفته نتیجه مورد انتظار را دریافت کنند. ستارگانی که روی شما تأثیر می گذارند نشان می دهند که ممکن است یک رابطه پنهان وجود داشته باشد. یک تعطیلات طولانی با شریک زندگی خود برای عمیق تر کردن پیوند توصیه می شود.


سلامتی و تندرستی

سلامتی
غذای مناسب برای تقویت سیستم ایمنی توصیه می شود. مدیتیشن و یوگا ممکن است به کاهش استرس کمک کند. به زنان باردار توصیه می شود که مراقب سلامتی خود باشند. پرهیز از وسایل الکترونیکی قبل از رفتن به رختخواب توصیه می شود. به کودکان توصیه می شود برای جلوگیری از مشکلات سلامتی بحث و گفتگو نکنند. به شما توصیه می شود که اوقات خوبی را با خانواده و دوستان سپری کنید، که ممکن است باعث شادابی شود.


پول و امور مالی

سرمایه و امور مالی
ممکن است بتوانید در پول خود پس انداز کنید، اما هزینه های برنامه ریزی نشده مانند کسب مهارت های جدید توسط کودکان و فضای داخلی خانه ممکن است اجتناب ناپذیر باشد. این هفته زمان خوبی برای سرمایه گذاری در بازار سهام بدون مشاوره تخصصی نیست. پدرتان ممکن است در این هفته به شما کمک مالی کند. ممکن است از وام و مالیات راحت شوید. ممکن است از کسب و کار خانوادگی سود مالی کسب کنید.

شغل و تجارت

سواری حرفه ای
تجارت تجهیزات ارتباطی ممکن است رونق بگیرد. کار در هنر، مد و همچنین ایده های خلاقانه برای تجارت ممکن است کمک خوبی به شما کند. ممکن است در تورها و کارهای مربوط به سفر پیشنهاد بهتری دریافت کنید. اگر مراقب پیام و نامه خود باشید، کمک خواهد کرد. به شما توصیه می شود در محل کار خوش بین و وقت شناس باشید. ستاره ها با صبر و حوصله نشان می دهند که ممکن است اوضاع به مرور زمان بهبود یابد. تجارت عمده فروشی ممکن است رونق یابد.


آموزش و دانش

کسب دانش
برای دانشجویان ورزشی این زمان مطلوب نیست. آنها باید سخت کار کنند، به طور منظم تمرین کنند و مراقب سلامتی خود باشند. به شما توصیه می شود برای رسیدن به هدف صبور باشید. بومی هایی که امتحان می نویسند نیز باید کار پروژه ای انجام دهند تا نمرات خوبی کسب کنند. کلاس های روزنامه نگاری یا وبلاگ نویسی ممکن است موفقیت آمیز باشد. ممکن است سفرهایی مربوط به این دوره ها باشد.

تهیه و تنظیم: حمید آذر


 


 

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.