مقاله



فال هفتگی برج سرطان(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج سرطان(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

در روز سه‌شنبه نمی‌توانید زیر رادار پرواز کنید، زمانی که تنها ماه جدید سال در عقرب - همچنین یک خورشید گرفتگی گالوانیزه - پنجمین خانه عاشقانه و پر زرق و برق شما را برافروخت. در اینجا فرصتی برای بازی و نقش آفرینی در هر چیزی که دلتان می خواهد، خواه یک عشق جدید یا یک نقش اصلی در یک تئاتر محلی است. ماه‌های جدید شروع‌های تازه‌ای را به ارمغان می‌آورند، بنابراین اجازه دهید هر بخش خلاقانه‌ای از زندگی شما را که اخیراً احساس می‌کنید راکد شده است، القا کند. و با عنصر غافلگیری ماه گرفتگی، آماده باشید تا فعالیت جدیدی را امتحان کنید که همیشه در لیست آرزوهای شما بوده است. خانه پنجم همچنین بر ریسک پذیری (و باروری) حکم می کند، بنابراین ممکن است حرکت جسورانه ای انجام دهید که شما را غافلگیر کند و شاید موضوع محبت شما را از آن وضعیت آگاه کند. اگر بامبین روی مغز دارید، اکنون زمان "رسیده" برای آن است! اگر قطعاً آن نتیجه را نمی خواهید، اقدامات احتیاطی را دو برابر کنید - 100 درصد مواقع. قبلاً در یک حباب زن و شوهر ساکن هستید؟ این ماه‌گرفتگی نادر می‌تواند الهام بخش شما برای برداشتن یک گام بزرگ بعدی باشد، مانند حرکت با هم یا رسمی کردن آن به روشی باشکوه. چه نیاز به پخش پیامی داشته باشید یا یک دل به دل داشته باشید، عطارد از شنبه تا 17 نوامبر از طریق عقرب با پشتیبانی همراه است.

برخی از خرچنگ ها از دسامبر 2021، زمانی که مشتری گسترده برای اولین بار قبل از رفتن به برج حمل در 10 مه به ماهی ها و نهمین خانه رویایی شما رفت، رویاهای بزرگی داشتند. ایمان خود را از دست بدهید یا امید خود را از دست بدهید. هنگامی که مشتری در روز جمعه، 28 اکتبر به مدت سه هفته به سمت ماهی ها برمی گردد، ممکن است احساس کنید که برنامه ها متوقف شده اند. مشتری، که شعارش «بزرگ برو یا برو به خانه»، اعتماد به نفس می‌دهد و ریسک‌پذیری را تشویق می‌کند، اما برعکس، می‌تواند اثر معکوس داشته باشد. نگران نباش، خرچنگ: این دقیقا می تواند نوعی بررسی واقعیت باشد که برای برپایی رویاهای بزرگ خود و پشتوانه آنها با یک برنامه محکم به آن نیاز دارید. سرعت خود را تا 23 نوامبر آهسته کنید و به تعداد دفعات و تا زمانی که لازم است به تابلوی نقاشی، استودیو یا اتاق تمرین بازگردید. از این دور سه هفته ای نهایت استفاده را ببرید و مطمئن باشید که ایده بزرگ شما واقعا قابل انجام است. از آنجایی که خانه نهم بر سفر و ماجراجویی حکومت می‌کند، و مشتری در آنجا به عقب می‌رود، اگر قصد فرار دارید، قبل از حرکت، برنامه سفر خود را مرور کنید و رزرو را دوباره بررسی کنید. سفرهای کاری یا نمایشگاه‌های تجاری پشتیبانی می‌شوند و همیشه می‌توانید در بین جلسات کمی به گشت و گذار بپردازید.

یکی دیگر از فراخوانی برای خنک شدن این یکشنبه، 30 اکتبر، زمانی که مریخ پرانرژی در جمینی و خانه دوازدهم درونگرا شما به سمت واپس گرایانه تغییر می کند، مطرح می شود. از الان تا 12 ژانویه 2023، ممکن است طبیعتاً به سمت فعالیت‌های خلاقانه، تخیلی و معنوی بیشتر گرایش پیدا کنید و متوجه شوید که حتی «مقصدی» وجود ندارد و تمرکز بر خود سفر جذاب‌تر است. در حالی که ممکن است روحیه‌های فوق‌العاده اجتماعی نداشته باشید، ارتباط با دوستان نزدیک و گفتگوهای بسیار عمیق شما را تحریک و الهام می‌بخشد. این یک فرصت عالی برای غم و اندوه از دست دادنی است که ممکن است از برخورد با آن اجتناب کرده باشید یا از انجام برخی کارهای بخشش دردناک و در عین حال ضروری اجتناب کرده باشید. اگر واقعاً به آنجا بروید، همه چیز می تواند به روشی عمیق تغییر کند. شفای عمیق وعده خانه دوازدهم است - اما با تکالیف احساسی همراه است. انواع درمان‌های درمانی در طول این حمل و نقل پشتیبانی می‌شوند، بنابراین چند تماس اکتشافی با مربیان و شفادهنده‌ها برنامه‌ریزی کنید تا ببینید با چه کسانی حال و هوای دارید. از آنجایی که این قلمرو بر ضمیر ناخودآگاه حاکم است، شما در وضعیتی خاص قرار خواهید گرفت و می توانید نتایج باورنکردنی را از طریق هیپنوتیزم، سفر شامانی یا کار انرژی مشاهده کنید. از سوی دیگر، اگر آن کارها را انجام می‌دهید و پیشرفتی ندیده‌اید، استراحت کنید و در عوض سعی کنید به مدیتیشن‌های کوتاه و هدایت‌شده روزانه گوش دهید و زمان بیشتری را در طبیعت به تنهایی بگذرانید.

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.