مقاله



فال هفتگی برج سنبله, شهریور(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج سنبله, شهریور(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

خودداری می کنی باکره؟ در روز سه‌شنبه، تنها ماه جدید ۲۰۲۲ در عقرب - که اتفاقاً خورشید گرفتگی گالوانیزه‌ای است - در خانه سوم ارتباط و ابراز وجود شما فرود می‌آید. اگر چیزی وجود دارد که باید از قفسه سینه خود بیرون بیایید، به سادگی نمی توانید آن را نگه دارید. اینکه چگونه و چه زمانی این را می گویید مهم است، اما تحت این ماهرانی نادر، شما آماده هستید که حداکثر تأثیر را داشته باشید. این پیام مهم را نادیده نگیرید، بلکه کلمات خود را استراتژیک بیان کنید. داده ها را به اشتراک بگذارید و با روایتی که افراد را در سطحی عمیق تر و شخصی تحت تأثیر قرار می دهد از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید. شاید مثالی از زندگی شما یا داستانی قابل تأیید باشد که در اخبار خوانده اید. زمانی که انسان های واقعی و زنده در محدوده هستند، از خلسه فناوری خود خارج شوید. مکالمه‌ای که با یک غریبه شروع می‌کنید می‌تواند به اندازه‌ای تحریک‌کننده باشد که تبدیل به یک قرار شام شود. زوج‌ها باید فضایی را در تقویم برای زمان‌های بازی و تاریخ‌های فرهنگی بیشتر ایجاد کنند - یک دکس یا با دوستان تیم خود. و با ورود عطارد اجتماعی به عقرب از شنبه تا 17 نوامبر، هیچ کمبودی برای دعوت‌ها نخواهید داشت. شروع به جستجوی رویدادها در منطقه خود کنید یا در مکانی در فاصله رانندگی که میزبان گروه های موسیقی مورد علاقه شما یا کلاس هایی است که در کوچه شما هستند تحقیق کنید.

در روز جمعه، 28 اکتبر، مشتری شادی آور، که از 28 ژوئیه در برج حمل و هشتمین خانه شهوانی شما معکوس شده است، به ماهی ها و هفتمین خانه روابط متعهد شما بازمی گردد، جایی که تا 23 نوامبر در چرخه قهقرایی خود باقی خواهد ماند. ممکن است به عقب بران تا قطار عشق را بگیرم که اکنون در حال ترک ایستگاه است. هنوز هم می‌توانید صندلی بگیرید، اما تحت این انرژی غیرقابل تحمل، ممکن است لازم باشد برخی تنظیمات داخلی را انجام دهید تا با پیشنهادات بالقوه اینجا هماهنگ شوید. مشتری گسترده به عنوان یک "مفید بزرگ" حتی در حالت وارونه نیز رشد می کند. چالش این است که هنگام مسابقه در امتداد بزرگراه عاشقانه، شتاب مناسب را پیدا کنید. در طول چند هفته آینده، فرصتی خواهید داشت که رابطه‌ای را که به یک شیار تبدیل شده است، با عینیت بیشتری مرور کنید، در حالی که مشتری خوش‌بینانه در حالت معکوس قرار دارد. آیا خیلی سریع پیش رفته اید - یا "ناخواسته اجتناب کرده اید"؟ این چرخه سه هفته ای زمان خوبی برای صحبت صادقانه (در عین حال دلسوزانه) در مورد آنچه فکر می کنید است. اگر می خواهید با هم تکامل پیدا کنید، هر اصلاحیه دوره فرصتی برای اتصال مجدد در سطح عمیق قبل از اینکه یکی از شما به سمت دیگری منحرف شود است. در انتهای دیگر طیف، اگر آنقدر خودمختار بوده‌اید که کوپید نمی‌تواند عکس واضحی بگیرد، این وارونه شدن مشتری قمارباز نشانه‌ای است برای رها کردن آن محافظ پولادین و هماهنگ شدن با تکان‌های امیدوارکننده قلبتان و گرفتن یک عکس (محاسبه شده) خطر عاطفی برای فردی با پتانسیل واقعی. هر اصلاحیه دوره فرصتی برای برقراری ارتباط مجدد در سطح عمیق قبل از اینکه یکی از شما به سمت دیگری منحرف شود است. در انتهای دیگر طیف، اگر آنقدر خودمختار بوده‌اید که کوپید نمی‌تواند عکس واضحی بگیرد، این وارونه شدن مشتری قمارباز نشانه‌ای است برای رها کردن آن محافظ پولادین و هماهنگ شدن با تکان‌های امیدوارکننده قلبتان و گرفتن یک عکس (محاسبه شده) خطر عاطفی برای فردی با پتانسیل واقعی. هر اصلاحیه دوره فرصتی برای برقراری ارتباط مجدد در سطح عمیق قبل از اینکه یکی از شما به سمت دیگری منحرف شود است. در انتهای دیگر طیف، اگر آنقدر خودمختار بوده‌اید که کوپید نمی‌تواند عکس واضحی بگیرد، این وارونه شدن مشتری قمارباز نشانه‌ای است برای رها کردن آن محافظ پولادین و هماهنگ شدن با تکان‌های امیدوارکننده قلبتان و گرفتن یک عکس (محاسبه شده) خطر عاطفی برای فردی با پتانسیل واقعی.

از این یکشنبه، 30 اکتبر، می‌توانید برخی از آموزه‌های مورد علاقه‌تان را از رهبران معنوی و حرفه‌ای‌های مدیریت عملی کنید، زیرا مریخ انگیزه‌ای برای رتروگراد دوسالانه‌اش، امسال در جمینی و دهمین خانه اهداف و جاه‌طلبی‌های حرفه‌ای‌تان به سمت معکوس تغییر می‌کند. برای برخی از باکره ها، این مقداری ناامیدی به همراه خواهد داشت. درست وقتی که داشتی به سرعت کروز بالا می رفتی، وام! پدال گاز کیهانی به ترمز می زند و ابتکارات را متوقف می کند. برای دیگران، این در واقع یک تسکین مبارک خواهد بود، و فرصتی را برای شما به ارمغان می‌آورد که در غیر این صورت نمی‌توانستید سرعت خود را کاهش دهید و روی پروژه‌ای که ممکن است از کنترل خارج شده است فکر کنید. اما این دقیقاً مانند یک چرت زدن هشت هفته‌ای نیست - فقط فرصتی برای تنظیم سرعت، اصلاح مسیرتان، سپس تجدید نظر و تغییر بدون جریمه. اگر بتوانید آن را به این صورت ببینید، فقط سود خواهید برد، اما اگر موجو خود را از هم اکنون تا 12 ژانویه 2023 از دست بدهید، ممکن است به یک سخنرانی حرفه ای حرفه ای یا شاید چند جلسه با یک مربی حرفه ای نیاز داشته باشید. هنگامی که مریخ صاف شد، شما برای یک تجدید حیات دوباره آماده خواهید شد. ترفند این است که حتی زمانی که به نظر می رسد هیچ چیز رو به جلو حرکت نمی کند، الهام بخش باقی بماند. به خود یادآوری کنید که این در مورد درست کردن همه چیز است، زیرا بدانید که کره چشم های تأثیرگذار همه چیز را فرا خواهد گرفت. همچنین زمانی برای تقویت روابط کاری است که می تواند همه چیز را در جهان ایجاد کند. دانستن این که کره چشم های تاثیرگذار همه چیز را فرا خواهد گرفت. همچنین زمانی برای تقویت روابط کاری است که می تواند همه چیز را در جهان ایجاد کند. دانستن این که کره چشم های تاثیرگذار همه چیز را فرا خواهد گرفت. همچنین زمانی برای تقویت روابط کاری است که می تواند همه چیز را در جهان ایجاد کند.

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.