مقاله



فال هفتگی برج عقرب(متولدین آبان) 23 الی 29 مهر ماه 1401

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فال هفتگی برج عقرب(متولدین آبان) 23 الی 29 مهر ماه 1401

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج عقرب(متولدین آبان) 23 الی 29 مهر ماه 1401

فال هفتگی برج عقرب

با ورود به هفته جدید، ممکن است مجبور شوید فداکاری و تعهد کنید. عاشقانی که نشان عقرب را نشان می دهند باید اولین حرکت را انجام دهند، در غیر این صورت ممکن است پاسخ دلخواه را از طرف همسرتان دریافت نکنید. این زمان مناسبی برای از بین بردن شکاف های ارتباطی و تعقیب اهداف رابطه شما خواهد بود. عاشقانی که در این مدت پیشنهاد می دهند ممکن است به زودی رابطه خود را به سطح بالاتری ببرند. افراد بومی متاهل ممکن است با همسر خود سوءتفاهم ایجاد کنند. از این رو باید زمان بیشتری را به عزیزان خود اختصاص دهید. این می تواند یک سفر نزدیک باشد، که ممکن است به شما کمک کند تا اعتماد شریک خود را دوباره به دست آورید. در این هفته ممکن است از حمایت دوستان نزدیک و اقوام خود برخوردار شوید. بومیان شاغل ممکن است از زندگی روزمره خود استراحت کنند. ممکن است قصد داشته باشید با اعضای خانواده خود به تعطیلات بروید. افراد تجاری ممکن است برای بستن قراردادهای جدید با شرکا سفر کنند. ایده‌های شما ممکن است تا حدی به مرحله عمل برسند، و ممکن است مجبور شوید به نتایج متفاوت بسنده کنید. این زمان مناسبی برای بهبود روابط با مادرتان است. کسانی که در گذشته مشکلاتی با مادر خود دارند ممکن است از شر آنها خلاص شوند. والدین شما ممکن است به شما انگیزه دهند که در حرفه خود به موفقیت برسید. به خصوص، دانش آموزانی که در حال تحصیل هستند ممکن است انگیزه پیدا کنند تا مسیر درست شغل خود را بیابند. بومیان عقرب ممکن است به سمت معنویت گرایش داشته باشند، بنابراین، آنها احتمالاً به فعالیت های مذهبی می پردازند. به طور خلاصه، این یک هفته پیشرو خواهد بود. به خصوص، دانش آموزانی که در حال تحصیل هستند ممکن است انگیزه پیدا کنند تا مسیر درست شغل خود را بیابند. بومیان عقرب ممکن است به سمت معنویت گرایش داشته باشند، بنابراین، آنها احتمالاً به فعالیت های مذهبی می پردازند. به طور خلاصه، این یک هفته پیشرو خواهد بود. به خصوص، دانش آموزانی که در حال تحصیل هستند ممکن است انگیزه پیدا کنند تا مسیر درست شغل خود را بیابند. بومیان عقرب ممکن است به سمت معنویت گرایش داشته باشند، بنابراین، آنها احتمالاً به فعالیت های مذهبی می پردازند. به طور خلاصه، این یک هفته پیشرو خواهد بود.

عشق و رابطه

قرار ملاقات و روابط
برای بومی هایی که به دنبال یک اتحاد خوب یا قرار طولانی مدت با یکدیگر هستند، این هفته احتمالاً پر از جنب و جوش خواهد بود. احساسات و عواطف خود را آشکارا با شریک زندگی خود در میان بگذارید، به خصوص زمانی که گذشته سختی داشته اید. ممکن است برای دریافت حمایت عاطفی از شریک زندگی خود مشکل داشته باشید. کار و برنامه آنها را برای کمک به آنها درک کنید.

سلامتی و تندرستی

گام به سمت تناسب اندام
کسانی از شما که سخت برای بهبود تناسب اندام خود تلاش کرده اند، موفق خواهند بود. روی خواب و رژیم غذایی خود تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که از تناسب اندام شما به خوبی مراقبت می شود و همچنین از نظر ذهنی در تمام جنبه های زندگی خود تناسب اندام دارید. خواب مناسب داشته باشید. این کار گردش خون شما را بهبود می بخشد و همچنین باعث بهبود تناسب اندام می شود.


پول و امور مالی

سرمایه گذاری پول
می توانید پول خود را در زمینه زمین سرمایه گذاری کنید. همچنین ممکن است برای بازسازی خانه خود پول خرج کنید. اگر قصد دارید در کالاها سرمایه گذاری کنید، به شما توصیه می شود که در این هفته چنین فعالیت هایی را انجام ندهید. ورزش های ساده را انجام دهید و مطمئن شوید که پول را در دارایی های بلندمدت سرمایه گذاری می کنید. این به شما امکان می دهد تا وضعیت مالی خود را به روشی بهتر بهبود بخشید.


شغل و تجارت

چشم‌اندازهای تجاری و انجمن‌ها
برای بومیان سرطان، این هفته برای تغییر شغل و رابطه شما با همکارانتان مناسب است. پشتیبانی در کار شما دیده می شود. روابط شما با رئیس و افراد ارشد نیز ممکن است به نفع شما باشد. شما می توانید برای وضعیت بهتر در محیط کاری با مدیر خود در مورد انتقال صحبت کنید. همچنین ممکن است این فرصت را داشته باشید که روی پروژه های جدید در ارتباط با شرکت های خارجی کار کنید.


آموزش و دانش

تلاش‌های آموزشی
حواس‌پرتی‌های خود را کنترل کنید زیرا ممکن است در مطالعه شما اختلال ایجاد کنند. از زمان خود به طور مؤثر و کارآمد برای به حداکثر رساندن تلاش خود برای به دست آوردن نتایج دلخواه از کار سخت خود استفاده کنید. هفته خوبی برای سفر به خارج از کشور برای تحصیلات عالی است. این امر اعتماد به نفس شما را بهبود می بخشد زیرا تناسب اندام شما بر بهبود ایمنی و استقامت عمومی شما متکی است. وارد مسائل اجتماعی نشوید.


تهیه و تنظیم: حمید آذر
 

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.