مقاله



فال هفتگی برج قوس(متولدین آذر) 23 الی 29 مهر ماه 1401

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فال هفتگی برج قوس(متولدین آذر) 23 الی 29 مهر ماه 1401

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج قوس(متولدین آذر) 23 الی 29 مهر ماه 1401

هفته آینده، بومیان حامل علامت کمان ممکن است نیاز داشته باشند که مسائل روابط خود را حل کنند. کسانی که در یک رابطه متعهد هستند از شریک زندگی خود ناراضی خواهند بود. آنها در مورد اهداف رابطه خود نگران خواهند بود. شما ممکن است روابط با همسرتان را خراب نکنید. مجردانی که در حال ازدواج هستند ممکن است دچار تاخیرهای غیرمنتظره شوند. پیشنهاد می شود با آرامش با موانع زندگی شخصی خود برخورد کنید. بومیان مرتبط با رشته پزشکی ممکن است هفته مطلوبی داشته باشند. ممکن است در کار خود اوقات خوشی داشته باشید. از افرادی که با دنیای ورزش در ارتباط هستند انتظار می رود در زمینه های مربوطه خود از این مزایا بهره مند شوند. هنرمندان کمان ممکن است خود را از برخی بیماری‌های جسمی بیمار ببینند. بنابراین، آنها به احتمال زیاد از کار خود استراحت می کنند. از نظر سلامتی، کسانی که از مشکلات جزئی رنج می برند ممکن است بهبود پیدا کنند. این برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند عالی است. کارآفرینان ممکن است از مزایای مورد نظر این هفته برای گسترش شبکه خود بهره مند شوند. ممکن است در این مرحله سود بهتری کسب کنید. ممکن است برای امضای قرارداد با شرکای جدید سفری داشته باشید. از نظر مالی، این هفته نباید پول قرض بگیرید. همچنین در مورد مسائل مالی نیز باید مراقب باشید. به طور همزمان، شما باید روی مخارج پول خود ضربه بزنید. به طور خلاصه، هفته بسیار مطلوبی خواهد بود. شما باید روی مخارج پول خود ضربه بزنید. به طور خلاصه، هفته بسیار مطلوبی خواهد بود. شما باید روی مخارج پول خود ضربه بزنید. به طور خلاصه، هفته بسیار مطلوبی خواهد بود.

عشق و رابطه

خود را برای خبرهای خوب آماده کنید
این هفته ممکن است فرصت خوبی برای شما فراهم کند تا با شریک زندگی خود لذت ببرید. هفته خوبی برای افرادی است که قصد ازدواج دارند. همه برنامه های شما ممکن است به خوبی اجرا شود. با همکاران و دوستان خود وارد مشاجره بی مورد نشوید. زوج هایی که قصد بارداری دارند ممکن است در آخر هفته خبرهای خوبی بشنوند. خود را برای شنیدن اخبار خوب آماده کنید.


سلامتی و تندرستی

به سلامتی
توجه کنید این هفته به سلامت خود توجه کافی داشته باشید. اگر تا دیر وقت کار می کنید، استرس ممکن است شما را آزار دهد و بر سلامتی شما تأثیر بگذارد. به سالمندان توصیه می شود در وعده های غذایی و داروها احتیاط کنند. کسانی که از مشکلات مربوط به کلیه و شکم رنج می برند ممکن است تسکین زیادی از آن تجربه کنند. برای کاهش وزن به رژیم غذایی خود وفادار بمانید.


پول و امور مالی

پس انداز مهم
است این هفته ممکن است از نظر مالی پربار باشد. اگر منتظر افزایش حقوق بودید، احتمالاً به زودی آن را دریافت خواهید کرد. اما آن را بدیهی نگیرید. می‌دانید که دستیابی به این دستاوردها گاهی بسیار سخت است. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، این کار را از همین هفته شروع کنید. مطمئن شوید که بیش از آنچه لازم است ولخرجی نکنید. صرفه جویی بسیار مهم است!


شغل و تجارت

زمان
استراحت استراحت کنید و از این زمان برای بهبودی از استرس چند هفته گذشته استفاده کنید، زیرا این هفته ممکن است تحولات مثبتی در راه باشد. ممکن است مشکلی در محل کار ایجاد شود، اما هیچ چیز خیلی مهمی نیست. خونسردی خود را بی جهت از دست ندهید، به خصوص زمانی که با همکاران هستید. این ممکن است بر عملکرد و قدردانی شما در عرصه کاری تأثیر بگذارد. این هفته ممکن است فرصت های خوبی برای جویندگان کار به ارمغان بیاورد.


آموزش و دانش

دانش را بهبود بخشید
این هفته، ممکن است پس از یک فاصله، روی کسب دانش کار کنید. شما حتی برای بهبود نقاط قوت خود تلاش بیشتری می کنید و زمان با کیفیتی را صرف مطالعه و حتی بهبود پایه دانش خود خواهید کرد. دوستان و همسالان شما با شما معاشرت می کنند و علاقه مند به حمایت از دانش شما خواهند بود. کسانی که موسیقی یاد می‌گیرند فرصتی برای اجرا در مقابل تماشاگران پیدا می‌کنند.


تهیه و تنظیم: حمید آذر

 

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.