مقاله



فال هفتگی برج میزان(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج میزان(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

سلام، تغییر مالی! در روز سه شنبه، 25 اکتبر، تنها ماه جدید سال در عقرب، که همچنین یک خورشید گرفتگی گالوانیزه است، دومین خانه کاری و مالی شما را برق می بخشد. ماه‌های جدید نوید شروع‌های تازه است و خورشید گرفتگی این انرژی را به صورت توربو شارژ می‌کند. اما ابتدا باید رویاها و نیات خود را روشن کنید. اولویت های اصلی شما برای بقیه سال چیست: بالا بردن نردبان شرکت؟ یک هیستل جانبی داشته باشید و هر نیکلی را که برای رسیدن به یک هدف بزرگ به دست می آورید پس انداز کنید؟ شغل جدیدی در رشته خود پیدا کنید - یا شاید مسیر شغلی خود را به طور کلی تغییر دهید؟ در طول دو هفته آینده، دوره ای که شدیدترین اثرات این قمه زدن را احساس می کنید، حداقل یک قدم ملموس بردارید. اما ادامه بده! شما در واقع تا ماه گرفتگی مربوط به عقرب (ماه کامل) در 5 می 2023 فرصت دارید تا نقاط عطفی را تعیین کنید و به آنها برسید. نکته انگیزشی: هر کاری که اکنون شروع کنید می تواند در شش ماه آینده به چیزی فوق العاده و سودآور تبدیل شود. و با توجه به اینکه عطارد از شنبه تا 17 نوامبر به عقرب بال می زند، شروع به ردیابی تمام جزئیات در برنامه ها و راه اندازی سیستمی کنید که نه تنها به شما کمک می کند پایدار بمانید، بلکه می تواند با رشد مداوم شما را پشتیبانی کند.

این جمعه، 28 اکتبر، مشتری گسترده، که از 28 ژوئیه در برج حمل و خانه رابطه شما رو به عقب بوده است، به ماهی ها بازگشته و تا 23 نوامبر از ششمین خانه سخت کار و خدمت شما عقب نشینی می کند. روند به همان اندازه مهم است که نتیجه. زندگی ممکن است به طور موقت کمی تکراری به نظر برسد، اما به آن به عنوان فرصتی فکر کنید که واقعاً برنامه های روزانه ایده آل خود را قفل کنید. خانه ششم همچنین بر سلامت و مدیریت استرس حاکم است و مراقبت از خود را در حال حاضر حیاتی تر می کند. با چیزی آسان شروع کنید: برنامه خود. هر چیز غیر ضروری را حذف کنید - اما توجه داشته باشید که تمرینات در آن لیست نیستند! از آنجایی که این قلمرو نیز بر شغل حاکم است، برای کاهش سرعت احتمالی آماده باشید. این فقط موقتی است و فرصتی عالی برای بررسی تلاش‌هایتان تا به امروز. اگر چشمتان به مسیر رشد است، این می تواند لحظه خوبی برای داوطلب شدن برای مسئولیت بیشتر باشد، که می تواند منجر به افزایش حقوق یا ارتقاء در آینده نزدیک شود. شما تا 23 نوامبر حقوق خود را پرداخت خواهید کرد، اما مطمئن باشید دانه هایی که اکنون می کارید، قبل از بازگشت مشتری به برج حمل در 20 دسامبر، میوه خواهند داد.

رویاها ممکن است از یکشنبه 30 اکتبر در جدول زمانی کمی کندتر از بین بروند. برای این کار، می‌توانید از فعال کردن مریخ که در حال چرخش به سمت وارونه است برای چرخش دوسالانه‌اش تشکر کنید (یا سرزنش کنید)، این بار در Gemini و نهمین خانه رویایی شما تا 12 ژانویه 2023. همونطور که داشتی باک رو با سوخت پر اکتان پر می کردی و به پدال گاز می زدی، وام! موتورهای شما دیر می چرخند یا نمی توانید سرعت خود را بالا ببرید. از طرفی، اینطور نیست که در دو ماه آینده هیچ اتفاقی رخ ندهد. فقط باید تلاش بیشتری کنید، نیروها را جمع آوری کنید یا کاری را چند بار از نو انجام دهید تا زمانی که رفتن خوب باشد. خانه نهم بر کارآفرینی، انتشارات و آموزش (و سفر، اما احتمالاً یک یا سه سفر را به تعویق انداخته‌اید) حکم می‌کند. اکنون، با سیاره انگیزشی برعکس، ممکن است لازم باشد یک راه اندازی یا سرمایه گذاری مستقل را دوباره برنامه ریزی کنید. وقتی در میدان مسابقه می‌روید، فروتن باشید و خود را زیاده‌روی نکنید. بهتر است کمتر از حد تعهد و بیش از حد تعهد کنید تا برعکس! و اگر چیزی وجود دارد که بتوانید تا 12 ژانویه 2023 به این جاده دست بزنید، متوقف شوید! در این میان، اگر دچار انزجار شدید، همیشه می‌توانید آب‌ها را با پروژه‌های کوچک‌تر آزمایش کنید و ببینید که چگونه پیش می‌روند

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.