مقاله



چرخش مشتری در ماهی ها: سخت یا آسان برای شما

جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱

چرخش مشتری در ماهی ها: سخت یا آسان برای شما

نویسنده مدیر ارشد

از آنجایی که نیمی از سال گذشته است، گذرها و رتروگرادهای زیادی وجود داشت که برای همه علائم زودیاک پیاده روی در پارک نبود. اکنون برای یک رویداد بزرگ دیگر اختر که مشتری وارونه در حوت است آماده باشید. اما دوستان، نگران نباشید. فقط مشتری را در ماهی حوت به صورت قهقرایی در نظر بگیرید. سیاره شانس و رشد، مشتری، از 29 ژوئیه 2022 تا 24 نوامبر 2022 در ماهی ها به سمت عقب حرکت می کند. 

هنگامی که سیاره مشتری "منافع بزرگ" به عقب برمی گردد، شانس های لازم را در زندگی ما به ارمغان می آورد. این به ما فرصتی می دهد تا در افکار خود تجدید نظر کنیم و مسیر صحیح زندگی را به ما نشان می دهد. همچنین ممکن است روزهای سختی را برای زودیاک به همراه داشته باشد. اما از این رویداد Astro به عنوان فرصتی برای رشد در زندگی خود استفاده کنید. پس زودیاک، منتظر چه چیزی هستید؟ بیایید ببینیم که این قهقرایی مشتری در ماهی ها چگونه بر هر علامت زودیاک تأثیر می گذارد:

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر قوچ

برای افراد برج حمل، مشتری واپس‌گرا سفر به عقب خود را از خانه دوازدهم آغاز می‌کند. چرخش مشتری در ماهی ها ممکن است برای شما بهتر از حد متوسط ​​باشد. در این مدت به شما توصیه می شود که مراقب سلامتی خود باشید. از نظر مالی، این ممکن است یک دوره متوسط ​​برای شما باشد. با این حال، برخی از چالش ها را می توان هم برای کارکنان حقوق بگیر و هم برای افراد تجاری پیش بینی کرد. برای کسانی که ازدواج کرده اند یا در یک رابطه هستند، احتمالا زندگی آنها پر از هماهنگی و آرامش است.

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر روی برج ثور

مشتری از خانه یازدهم شما به عقب برمی گردد. این رتروگراد احتمالاً نتایج متفاوتی را برای بومیان ثور به همراه خواهد داشت. هیچ مشکل عمده بهداشتی پیش بینی نشده است. زمان برای کسانی که می خواهند پول خود را سرمایه گذاری کنند مساعد نیست. در طول حرکت رتروگراد مشتری، ممکن است سود مورد انتظار را در تجارت خود به دست نیاورید. زندگی زناشویی به احتمال زیاد بالاتر از حد متوسط ​​است.

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر جوزا

برای بومیان جوزا، مشتری واپس‌گرا چرخش پشت خود را از خانه دهم آغاز می‌کند. در این مرحله ممکن است از سلامتی خود لذت ببرید. ممکن است بازده مورد انتظار را از یک سرمایه گذاری کوتاه مدت دریافت نکنید. بنابراین به شما پیشنهاد می شود برای مدتی از این کار خودداری کنید. کسانی که کارمندان حقوق بگیر و افراد تجاری هستند، باید در طول این قهقرایی مشتری بیشتر روی کار خود تمرکز کنند. زندگی عاشقانه شما احتمالاً شکوفا خواهد شد. کسانی که متاهل هستند نیز ممکن است از زندگی زناشویی خود لذت ببرند. 

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر سرطان

برای افراد سرطانی، مشتری از خانه نهم به سمت عقب برمی گردد. زمان آینده ممکن است برای شما کمی سخت باشد. در طول این حرکت برگشتی مشتری، احتمال بروز مشکلات جزئی سلامتی وجود دارد. از نظر مالی به شما پیشنهاد می شود که به دقت در مورد کسب و کار خود فکر کنید. ممکن است در محل کار خود با مشکلات خاصی روبرو شوید. این زمان احتمالاً برای افراد بومی متاهل متوسط ​​باقی می ماند.

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر لئو

برای بومیان لئو، بازگشت مشتری در ماهی ها در خانه هشتم اتفاق می افتد. این دوره ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. در این مدت، باید مراقب سلامتی باشید زیرا ممکن است با مشکلات سلامتی خاصی روبرو شوید. برخی از هزینه های غیرمنتظره ممکن است شما را دچار مشکل کند. با این حال، این بار مراقب باشید که در یک کسب و کار یا یک کارمند حقوق بگیر هستند. چون زمان برای شما مساعد نیست. ممکن است درگیری های جزئی بین زوج های متاهل وجود داشته باشد. 

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر باکره

برای افراد باکره، رقص رو به عقب مشتری قرار است در خانه هفتم انجام شود. این مرحله ممکن است برای شما سخت باشد. در طول این رتروگراد، توجه ویژه ای به سلامت خود داشته باشید. اگر برای سرمایه گذاری بلندمدت برنامه ریزی می کنید، از این زمان اجتناب کنید. کارآفرینان ممکن است به نتایج مطلوب دست پیدا نکنند. ممکن است زوج های متاهل با همسر خود با سوء تفاهم و اختلاف مواجه شوند.

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر روی ترازو

برای بومیان ترازو، بازگشت مشتری در خانه ششم اتفاق می افتد. این بار احتمالاً از سلامتی خود لذت خواهید برد. در هر نوع سرمایه گذاری دقت کنید. متخصصان شاغل یا افراد تجاری ممکن است با مشکلات خاصی در محل کار خود مواجه شوند. اگر به صورت شراکتی کار می کنید، ممکن است لازم باشد مراقب باشید. از سوی دیگر، ممکن است با شریک زندگی تان مشاجره هایی پیش بیاید. 

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر عقرب

برای افراد عقرب، مشتری واپس‌گرا از خانه پنجم شروع به چرخش می‌کند. این بار باید روی سلامتی خود تمرکز کنید، زیرا ممکن است مشکلات جزئی سلامتی شما را آزار دهد. با این حال، قبل از سرمایه گذاری دو بار فکر کنید. کارمندان حقوق بگیر یا افراد تجاری ممکن است با چالش های خاصی در محل کار خود مواجه شوند. این زمان برای افراد بومی متاهل مساعد است.

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر قوس

برای افراد کمان، مشتری از خانه چهارم به سمت عقب می چرخد. در این دوره، ممکن است فراز و نشیب های خاصی در سلامتی شما وجود داشته باشد. اگر برای سرمایه گذاری کوتاه مدت برنامه ریزی می کنید، از این زمان اجتناب کنید. این حمل و نقل ممکن است بر عملکرد شما در محل کار شما تأثیر بگذارد. احتمال بروز مشاجره های جزئی بین شما و شریک زندگی شما وجود دارد. 

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر روی برج جدی

برای افراد برج جدی، مشتری واپس‌گرا سفر به عقب خود را از خانه سوم آغاز می‌کند. از نظر سلامتی ممکن است با مشکلی مواجه نشوید. در این دوره به شما پیشنهاد می شود از انجام هرگونه فعالیت مالی پرخطر که ممکن است در زندگی شما مشکل ایجاد کند، خودداری کنید. این زمان احتمالاً برای افراد حقوق بگیر و مشاغل در حد متوسط ​​باقی خواهد ماند. اگر به صورت شراکتی کار می کنید، ممکن است لازم باشد مراقب باشید. افراد بومی متاهل ممکن است اختلافات خاصی را با شریک زندگی خود تجربه کنند. 

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر دلو

برای بومیان دلو، گذر مشتری در حوت در خانه دوم انجام می شود. این رتروگراد احتمالاً نتایج متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت. این بار احتمالاً از سلامتی خود لذت خواهید برد. این احتمال وجود دارد که هزینه های شما افزایش یابد، بنابراین به شما پیشنهاد می شود در این مدت از هرگونه فعالیت مالی پرخطر خودداری کنید. ممکن است مشاجره های جزئی بین شما و شریک زندگی تان وجود داشته باشد. 

اثرات بازگشت مشتری در ماهی ها بر روی ماهی ها

برای افراد حوت، مشتری واپس‌گرا شروع به چرخش در خانه خود می‌کند. در این مدت ممکن است با مشکلات جزئی سلامتی مواجه شوید. در زمینه مالی، ممکن است با چالش های خاصی روبرو شوید. همچنین، این چهره احتمالاً برای مشاغل و کارمندان حقوق بگیر سخت است. کسانی که در رابطه هستند یا متاهل هستند احتمالاً دوری از شریک زندگی خود را تجربه می کنند.


 تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

اختر شناسی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.