مقاله



فال هفتگی برج جدی , دی(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج جدی , دی(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

حتی پرخاشگرترین برج جدی باید اعتراف کند که این سه شنبه، 25 اکتبر، زمانی که تنها ماه جدید عقرب در سال - خورشید گرفتگی کیمیاگری - قدرت یازدهمین خانه مشترک شما را تقویت می کند، قدرت در اعداد وجود دارد. این ماه نادر یک چرخه شش ماهه قدرتمند را برای سرمایه گذاری های مشترک، به ویژه (اما نه محدود به) فناوری ایجاد می کند. اما این یک بازی اعداد نیست، برج جدی. ترفند انتخاب گروه مناسب است، افرادی که ارزش ها، رویاها و اخلاق کاری شما را به اشتراک می گذارند. مطمئن نیستید کجا آنها را پیدا کنید؟ با حلقه خود شروع کنید و دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بیان کنید. با انرژی وحیانی یک ماه گرفتگی، ممکن است همکار عالی خود را در معرض دید آشکار "پنهان" کنید. به یاد داشته باشید که دوست داشتن، دوست‌ها را جذب می‌کند، و وقتی رویای خود را با اشتیاق و اشتیاق به اشتراک می‌گذارید، شرکای ایده‌آل نمی‌توانند کمکی کنند و به سمت شما کشیده شوند. قانون جذب در عمل! چه در یک ماموریت جدید باشید و چه با گروهی در حال گردش باشید، از شنبه تا 17 نوامبر یک باد کیهانی دیگر خواهید دید.

دلیل دیگری برای ارتباط مجدد با مخاطبین گذشته؟ در روز جمعه، 28 اکتبر، مشتری به سمت ماهی ها و خانه ارتباطی شما برمی گردد. سیاره خال قرمز چرخش خود را در برج حمل و چهارمین خانگی شما در 28 ژوئیه آغاز کرد و احتمالاً از آن زمان تا کنون زیر رادار در ارتفاع پایین پرواز کرده اید. خوش برگشتی! شما یک پیشرو بزرگ و یک شبکه‌ساز درجه یک هستید، اما با توجه به اینکه مشتری هنوز تا 23 نوامبر در حالت خواب است، می‌توانید مستعد برخی «تبلیغات» باشید! واقعاً همین را گفتم؟!» تقلبی برای جلوگیری از یک اشتباه جدی، قبل از گفتن، پست کردن، توییت کردن یا پیامک کردن مطلبی بالقوه تحریک آمیز، جلوی خود را بگیرید. اگر واقعاً مطمئن نیستید و ریسک آن زیاد است، از یک دوست خوددار بخواهید نظرات مورد نظر شما را بررسی کند. نظرات واقعی یا خلاقیت خود را خدشه دار نکنید - فقط مثبت بودن و احترام را به کار خود تبدیل کنید. تلاش برای جلب توجه در یک پروژه رسانه ای؟ می‌توانید در چند هفته آینده قدم‌هایی بردارید، اما ممکن است لازم باشد برای شنیدن افکارتان فضای کافی و سکوت را به خود اختصاص دهید. آیا یکی از دوستان یک کابین از راه دور (یا یک خانه عمدتاً خالی) دارد که می توانید یک فصل را در آن بنویسید یا چند آهنگ را رها کنید؟ یک ابتکار کوچک می تواند شما را به یک پیروزی بزرگ برساند!

درست مثل شما که می توانید با عسل بیشتر از سرکه مگس شکار کنید، گاهی اوقات، برج جدی، زمانی که خود را به سمت خستگی سوق ندهید، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. این یکشنبه، 30 اکتبر، مریخ فعال‌سازی، بازگردانی دوسالانه خود را آغاز می‌کند، این بار در Gemini و ششمین خانه سازمان، بهره‌وری و کارهای روزمره شما. این نشانه شما برای اجرای تکنیک هایی است که به شما کمک می کند هوشمندانه تر کار کنید، نه سخت تر. و اگر در ابتدا فقط به نظر می رسد که همه چیز در حال کند شدن است - یا از بین می رود - در آنجا بمانید. رتروگرادها "خطی" نیستند و اثرات آنها می تواند بالا و پایین باشد ... و در سراسر نقشه! به جای تمرکز بر اختلالات، سعی کنید فرصت ها را ببینید، حتی اگر مجبور به چشمک زدن هستید. برای مثال، اگر روغن نیمه‌شب را می‌سوزانید - و خود را در این فرآیند می‌سوختید - این چرخش به عقب می‌تواند در واقع یک فرصت (غیرقابل مذاکره) برای تنظیم مجدد باشد. اگر به حال خود رها شوید، ممکن است هرگز برنامه‌هایی را که آنطور که می‌خواهید جمع نمی‌شوند متوقف کنید، منعکس کنید، اصلاح کنید یا کنار بگذارید. نشانه مصمم شما می‌تواند لجباز باشد و از نقطه بی‌بازگشت گذشته باشد، اما با مریخ خارج از مسیر، ممکن است چاره‌ای نداشته باشید – که می‌تواند بهترین نتیجه ممکن باشد! اعتماد کنید که از این کار خیر حاصل خواهد شد. و هنگامی که به گوشه و کنار رفتید، با برخی از رویکردها یا همکاران دیگر آزمایش کنید. هنگامی که مریخ مسیر خود را در 12 ژانویه 2023 اصلاح کرد، آماده باشید تا با یک برنامه محکم و الهام بخش از دروازه خارج شوید. اعتماد کنید که از این کار خیر حاصل خواهد شد. و هنگامی که به گوشه و کنار رفتید، با برخی از رویکردها یا همکاران دیگر آزمایش کنید. هنگامی که مریخ مسیر خود را در 12 ژانویه 2023 اصلاح کرد، آماده باشید تا با یک برنامه محکم و الهام بخش از دروازه خارج شوید. اعتماد کنید که از این کار خیر حاصل خواهد شد. و هنگامی که به گوشه و کنار رفتید، با برخی از رویکردها یا همکاران دیگر آزمایش کنید. هنگامی که مریخ مسیر خود را در 12 ژانویه 2023 اصلاح کرد، آماده باشید تا با یک برنامه محکم و الهام بخش از دروازه خارج شوید. 

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.