مقاله



فال هفتگی برج قوس,آذر(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج قوس,آذر(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج قوس,آذر(2 الی 9 آبان)

ممکن است در این سه‌شنبه، 25 اکتبر، رکوردهای عمقی جدیدی ثبت کنید، زمانی که تنها ماه جدید سال در عقرب روح‌بخش - همچنین یک خورشید گرفتگی گالوانیزه‌کننده - قدرت دوازدهمین خانه شفا، انتقال و رهایی شما را فراهم می‌کند. تحت این پرتوهای همدلانه ماه، احساسات شما بسیار نزدیک به سطح هستند و به راحتی تحریک می شوند. به آنچه پیش می آید توجه کنید. برای شش ماه آینده، لایه‌های پشتی را جدا می‌کنید و با خاطرات و احساسات واقعی بیشتر در تماس خواهید بود، نه همه آنها شاد یا مثبت. اما این کار تمام بلوک‌های قلب شما را از بین می‌برد و به شما کمک می‌کند افراد، رفتارها یا باورهای محدودکننده‌ای را که مانع شما می‌شوند را رها کنید. در نهایت ممکن است برای از دست دادن غمگین شوید یا تأثیر کامل یک موقعیت دردناک اخیر را که مسدود کرده اید احساس کنید. در سفر خود به کمک نیاز دارید؟ اکنون ممکن است زمان شروع کار با یک مربی زندگی معنوی باشد که بتواند در این شش ماه آینده، یودا را بازی کند. و در روز شنبه، زمانی که عطارد تا 17 نوامبر به عقرب فرود می‌آید، چند هفته درون‌نگری قوی خواهید داشت که می‌تواند به شما کمک کند تا به منبع مشکلی که در حال انجام است دست پیدا کنید و با بینش‌های طلایی ظاهر شوید!

جمعه دلیل بیشتری برای استقرار مجدد در بالشتک مراقبه به ارمغان می آورد. فرمانروای شما، مشتری گسترده - که از 28 ژوئیه از طریق برج حمل حساس و خانه پنجم پرشور شما در حال قهقرایی بوده است - به ماهی ها و خانه چهارم خانگی شما برمی گردد. از زمانی که مشتری برای اولین بار در 13 مه 2021 برای اولین بار وارد ماهی ها شد، زندگی خانگی شما در حال تغییر بوده است. این چرخه که برای همیشه در 20 دسامبر به پایان می رسد، تغییرات بزرگی را برای بسیاری از کمانداران ایجاد کرده است. شاید یک اجاره نامه امضا کرده اید، یک وام مسکن در یک فضای جدید گرفته اید یا شروع به بازسازی اساسی کرده اید. یا ممکن است در حفاری های خود احساس کنید مانند یک ماهی بیرون از آب است اما نمی دانید کجا بروید. همه انواع مسائل خانه و خانواده در طول رفت و آمد معکوس مشتری، که تا 23 نوامبر اعمال می شود، مورد بررسی قرار می گیرند و درست قبل از تعطیلات پایان می یابد. سعی کنید هر گونه فشار بی مورد را بردارید و به خودتان این فرصت را بدهید که وقت خود را صرف تحقیق کنید و کمی به آسمان آبی فکر کنید که فصل بعدی زندگی ممکن است چگونه باشد - و می خواهید آن را با چه کسی بگذرانید! توجه داشته باشید که حساسیت شما نسبت به احساسات دیگران تشدید خواهد شد. برای دست نخورده نگه داشتن قدرت خود، ممکن است نیاز داشته باشید که مرزهای سخت تری را اعمال کنید. احساسات شما ممکن است خام‌تر از حد معمول باشد، اما این چرخه سه هفته‌ای می‌تواند شما را ترغیب کند که به یک گروه پشتیبانی بپیوندید یا به کتاب‌های خودیاری عمیق بپیوندید، که می‌تواند یک موهبت باشد – و نه پنهان! ممکن است لازم باشد که مرزهای سخت تری را اعمال کنید. احساسات شما ممکن است خام‌تر از حد معمول باشد، اما این چرخه سه هفته‌ای می‌تواند شما را ترغیب کند که به یک گروه پشتیبانی بپیوندید یا به کتاب‌های خودیاری عمیق بپیوندید، که می‌تواند یک موهبت باشد – و نه پنهان! ممکن است لازم باشد که مرزهای سخت تری را اعمال کنید. احساسات شما ممکن است خام‌تر از حد معمول باشد، اما این چرخه سه هفته‌ای می‌تواند شما را ترغیب کند که به یک گروه پشتیبانی بپیوندید یا به کتاب‌های خودیاری عمیق بپیوندید، که می‌تواند یک موهبت باشد – و نه پنهان!

روابط از همه رشته‌ها از این یکشنبه، 30 اکتبر، برای بررسی قرار می‌گیرند، زیرا مریخ رانده شده دوسالانه رتروگراد خود را آغاز می‌کند، این بار در Gemini و هفتمین خانه شراکت متعهد شما. کمانداران خوش شانس به سرعت سود شک و تردید را گسترش می دهند، اما برای لحظه ای آن عینک های رز رنگ را کنار می زنند و تصدیق می کنند که همه سزاوار این مهربانی نیستند. حتی زوج‌های جامد نیز بارها و بارها از طریق تکه‌های صخره‌ای عبور می‌کنند، که قطعاً می‌تواند از هم‌اکنون تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳، زمانی که مریخ مسیر را اصلاح می‌کند، رخ دهد. در حالی که شما صلح، عشق و تفاهم را در تمام ارتباطات نزدیک خود ترجیح می دهید، مهم است که چیزها را همانطور که هستند ببینید و برای حل آنها تلاش کنید. در حالی که مریخ از طریق این منطقه حساس پشتیبان می شود، سعی کنید به درگیری به روشی جدید نزدیک شوید: مستقیم و صریح (در عین حال دوست داشتنی) باشید و مایل باشید به حرف های طرف مقابل گوش دهید. این می تواند یک تغییر کلی بازی برای اتحادیه و همچنین نحوه مدیریت احساسات شما باشد. در مورد برد-برد صحبت کنید! و برای کسانی که مشعل را برای یک شعله قدیمی حمل کرده اند، مراقب باشید اگر قرار است با آتش بازی کنید. مریخ رتروگراد به خاطر بازگرداندن پیشینیان به تصویر مشهور است. اجازه ندهید فانتزی تاریخ واقعی شما را بازنویسی کند. شفاف بمانید و روی همه دلایلی که این کار در گذشته جواب نداده تمرکز کنید. به احتمال زیاد به سمت نزدیکترین خروجی حرکت خواهید کرد. اما اگر کنجکاوی طولانی مدت دارید، با احتیاط بسیار نزدیک شوید! اجازه ندهید فانتزی تاریخ واقعی شما را بازنویسی کند. شفاف بمانید و روی همه دلایلی که این کار در گذشته جواب نداده تمرکز کنید. به احتمال زیاد به سمت نزدیکترین خروجی حرکت خواهید کرد. اما اگر کنجکاوی طولانی مدت دارید، با احتیاط بسیار نزدیک شوید! اجازه ندهید فانتزی تاریخ واقعی شما را بازنویسی کند. شفاف بمانید و روی همه دلایلی که این کار در گذشته جواب نداده تمرکز کنید. به احتمال زیاد به سمت نزدیکترین خروجی حرکت خواهید کرد. اما اگر کنجکاوی طولانی مدت دارید، با احتیاط بسیار نزدیک شوید!

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.