مقاله



فال هفتگی برج دلو,بهمن(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج دلو,بهمن(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

اگر به دنبال کار جدید یا فقط یک مأموریت هیجان‌انگیز هستید، این سه‌شنبه، 25 اکتبر، زمانی که تنها ماه جدید سال در عقرب - همچنین یک خورشید گرفتگی گالوانیزه‌کننده - دهمین خانه جاه‌طلبی شغلی شما را برق می‌اندازد، یک کمک بزرگ کیهانی دریافت خواهید کرد. موفقیت برای پیشرفت نیازی به سختگیری یا رقابت نخواهید داشت، دلو. حالات استراتژیک عقرب به نفع افرادی است که با حس اعتماد پایه (و به طور قانونی به دست آمده) می فروشند. ممکن است برای یک شغل رویایی برای مصاحبه فراخوانده شوید یا از یک فرصت در شرکت خود بشنوید. ماه‌های جدید شروع‌های تازه‌ای را به ارمغان می‌آورند، و در طول شش ماه تحت فرمانروایی این قمری، می‌توانید گامی عظیم در مسیری هیجان‌انگیز بردارید. هیچ کس مجبور نیست به آکواریو آگاه به سبک خود بگوید که چقدر مهم است که تاثیر اولیه خوبی داشته باشد، بنابراین اگر می خواهید کمد لباس خود را تازه کنید، کمی ولخرجی سرمایه گذاری مناسبی خواهد بود! و با بال زدن پیام رسان عطارد به عقرب از شنبه تا 17 نوامبر، ممکن است فرصت درست در حلقه اجتماعی شما باشد. با به اشتراک گذاشتن آنلاین کار خود، نه تنها شما را پیدا کنند، بلکه دریابید که چه توانایی هایی دارید.

زمان اصلاح بودجه شخصی است؟ پس از قهقرایی در برج حمل و سومین خانه اجتماعی شما از 28 ژوئیه، مشتری برای لحظه ای زنده به ماهی ها و منطقه درآمدی شما برای سه هفته باقی مانده از چرخش خود بازمی گردد. اگر کمی بیش از حد YOLO گرفتید، ممکن است کمی کمربند را سفت کنید. یا شاید از الان تا 23 نوامبر بیشتر شبیه یک مینیمالیست باشید - ظاهر خوبی برای هر علامت هوایی شیک! اما اگر صورت‌حساب‌هایی دارید که باید به آن‌ها برسید، دکمه وحشت را فشار ندهید: این چرخش به عقب شما را به سمت قرمزی نمی‌برد. حتی اگر به طور نامشخصی مقداری بدهی جمع‌آوری کرده‌اید، این ترانزیت می‌تواند تلنگری باشد برای بستن آن رشته‌های کیف پول و یادگیری روش‌های جدید برای حفظ جریان نقدینگی حتی در زمان‌های «لاغر». چرخش مشتری همچنین می تواند جدول زمانی پروژه را در ماه های آینده متوقف کند. سعی کنید این را به عنوان یک فرصت خوب برای بررسی پیشرفت خود تا به امروز ببینید و مطمئن شوید که همه چیز به طور بهینه انجام می شود. اگر به یک پلاتو رسیده اید، با پیوستن به یک گروه مغز متفکر یا استخدام یک مربی شغلی، انرژی خود را تغییر دهید تا مهارت های بازاریابی یا ارتباطی خود را تقویت کنید.  

فعالیت در زندگی عاشقانه شما ممکن است از یکشنبه 30 اکتبر کمی متوقف شود، زیرا مریخ رندی برای دو ماه آینده به سمت وارونه می رود. در حرکت رو به جلو، به خصوص در Gemini و خانه پنجم عاشقانه شما، سیاره اکشن می تواند برای میل جنسی شما شگفتی ایجاد کند. و ممکن است از زمانی که مریخ در 20 اوت وارد این قلمرو شد، از برخی برخوردهای بخار لذت برده باشید. اما از هم اکنون و تا 12 ژانویه 2023 ادامه می یابد، گرمای جوشان شما می تواند تا دمای یخبندان خنک شود. نگران نباشید، دلو: شما هنوز آن را دارید - فقط ممکن است "آن" به روش های دیگری بیان شود. این زمان خوبی برای زوج‌ها است تا جنبه‌هایی از رابطه را که آنطور که شما ترجیح می‌دهید رضایت‌بخش نیستند، مرور کنند. مریخ تحریک‌آمیز می‌تواند عصبانیت شما را برانگیزد، اما مراقب باشید که سرش را بالا نگیرد و باعث نشود با عصبانیت یا کنایه صحبت کنید. تنها؟ در اینجا فرصتی وجود دارد که در مورد آنچه برای شما مهم است و جایی که مایل به سازش هستید (و جایی که نیستید) فکر کنید. اگر به تازگی با هم قرار ملاقات گذاشته اید، این چرخش دوسالانه می تواند به شما کمک کند ارزیابی کنید که آیا این اتحادیه پتانسیل نگهبانی دارد یا خیر. برای همه حاملان آب، اگر بتوانید احساسات خود را کنترل کنید و نگاهی عینی به آنچه واقعاً در زیر سطح می‌گذرد بیندازید، می‌توانید بینش نادر و مفیدی در مورد پویایی قدرت خود به دست آورید، که می‌تواند قیمت‌ناپذیر باشد!

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.