مقاله



فال هفتگی برج دلو(متولدین بهمن) 23 الی 29 مهر ماه 1401

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فال هفتگی برج دلو(متولدین بهمن) 23 الی 29 مهر ماه 1401

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج دلو(متولدین بهمن) 23 الی 29 مهر ماه 1401

فال هفتگی برج دلو

بومیان دلو احتمالاً به صورت سازمان یافته کار می کنند. ممکن است تلاش و ذهن تحلیلی بیشتری برای کارهای پروژه فعلی خود به کار ببرید. از این رو، احتمالاً در زندگی حرفه ای خود شلوغ تر خواهید بود. در مورد سلامتی شما، کسانی که از مشکلات سلامتی طولانی مدت رنج می برند ممکن است تسکین پیدا کنند. احتمالاً با ورود به هفته ای تازه احساس آرامش می کنید. سالمندان ممکن است توجه بیشتری را از پزشکان خود بخواهند. کودکان حامل علامت دلو نیاز به مراقبت مناسب از سوی والدین خود دارند. ممکن است لازم باشد از خوردن غذای بیرون فاصله بگیرید. در غیر این صورت، بر سلامت شما تأثیر منفی می گذارد. این مرحله ای است که در آن باید مدیتیشن و یوگا انجام دهید تا فرم خوبی داشته باشید. علاقه مندان به تناسب اندام ممکن است به اهداف خود نزدیکتر شوند. افراد دارای نشان دلو ممکن است بتوانند عشق جدیدی پیدا کنند. و انتظار می رود که شما دو نفر ممکن است یک رابطه پایدار ایجاد کنید. افراد بومی مجرد ممکن است افراد جدیدی را ملاقات کنند، اما ممکن است به سختی پیش بروند. عاشقان با علامت دلو ممکن است بتوانند اعتماد شریک شکسته خود را جلب کنند. دانش آموزانی که دوره مدیریت یا در زمینه بازرگانی را دنبال می کنند ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند. احتمالاً برای موفقیت از حمایت بیشتر مربی خود برخوردار خواهید شد. کارآفرینان دلو ممکن است در این هفته چیزهای جدیدی یاد بگیرند. در عین حال ممکن است شروعی دلخواه برای سرمایه گذاری های جدید خود داشته باشید. در آینده می توانید انتظار پاسخ مثبت از طرف شریکتان را داشته باشید. تاجران یک زمان عادی را خواهند داشت که در آن شما ممکن است برای ارائه پروژه های جدید برنامه ریزی کنید. احتمالاً برای موفقیت از حمایت بیشتر مربی خود برخوردار خواهید شد. کارآفرینان دلو ممکن است در این هفته چیزهای جدیدی یاد بگیرند. در عین حال ممکن است شروعی دلخواه برای سرمایه گذاری های جدید خود داشته باشید. در آینده می توانید انتظار پاسخ مثبت از طرف شریکتان را داشته باشید. تاجران یک زمان معمولی دارند که در آن شما ممکن است برای ارائه پروژه های جدید برنامه ریزی کنید. احتمالاً برای موفقیت از حمایت بیشتر مربی خود برخوردار خواهید شد. کارآفرینان دلو ممکن است در این هفته چیزهای جدیدی یاد بگیرند. در عین حال ممکن است شروعی دلخواه برای سرمایه گذاری های جدید خود داشته باشید. در آینده می توانید انتظار پاسخ مثبت از طرف شریکتان را داشته باشید. تاجران یک زمان عادی را خواهند داشت که در آن شما ممکن است برای ارائه پروژه های جدید برنامه ریزی کنید.

عشق و رابطه

داستان های عاشقانه
به یاد داشته باشید که نمی توان از اهمیت عشق در زندگی خود جلوگیری کرد. بسیار مهم است که عشق را آنگونه که به سراغ شما می آید بپذیرید. مهم است که قبل از شروع شکایت به همسرتان زمان با کیفیتی بدهید. زوج های تازه ازدواج کرده ممکن است در روزهای ابتدایی هفته دردسرهایی داشته باشند. برای جلوگیری از سوء تفاهم باید لحن کمتری داشت.

سلامتی و تندرستی

عامل سلامت
ممکن است در جبهه سلامت رضایت وجود داشته باشد. از سطح آرامش و آسایشی که زندگی به ارمغان می آورد لذت ببرید. غذاهای تازه و سالم بخورید. هنگام رانندگی از نوشیدن الکل خودداری کنید. برای برخی احتمال درد در پاها وجود دارد. این ممکن است به دلیل استرس بیش از حدی باشد که از شغل خود دریافت می کنید. در صورت نیاز یک مشاوره پزشکی را در نظر بگیرید.


پول و امور مالی

ضریب پول
بومی های دلو ممکن است در مسائل مالی پیشرفت خوبی داشته باشند. ممکن است بتوانید مقدار زیادی پول پس انداز کنید و از این بابت خوشحال باشید. معاملات سوداگرانه ممکن است در روزهای ابتدایی هفته سودآور باشند. ممکن است در این هفته سرمایه گذاری های خود را به درستی سازماندهی کنید. مطمئن شوید که هزینه های معمول خود را با دقت بودجه بندی می کنید. حفظ تعادل بین درآمد و هزینه ایده عاقلانه ای خواهد بود.


شغل و تجارت

شبکه شغلی
شما ممکن است سخت در جهت خدمت فداکارانه تلاش کنید و این به شما کمک می کند تا در محل کار بدرخشید. ممکن است از حمایت همکاران و سرپرستان خود احساس رضایت کنید. تازه کارها ممکن است مجبور باشند تغییرات زیادی را برای انجام فعالیت های خود به شیوه ای روان انجام دهند. از آنجایی که ممکن است امید خود را از دست بدهند، ممکن است نیاز به بازسازی اعتماد به نفس برای موفقیت داشته باشند. در برخورد با همتایان خود مراقب باشید.


آموزش و دانش

دانش‌آموزان منطقه یادگیری
ممکن است نمرات خوبی کسب کنند و ممکن است به موفقیت در تحصیل ادامه دهند. سطح اعتماد به نفس ممکن است بالاتر باشد، که باعث برتری نسبت به دیگران می شود. برخی از شما ممکن است بی حال شوید و از مطالعه چشم پوشی کنید. فقط روی دانشگاهیان متمرکز بمانید، زیرا این به شما امکان می دهد در همه جنبه های زندگی خوب عمل کنید. دانش آموزان ممکن است از آمادگی خود راضی باشند و می توانند برنامه های خود را برای بهتر اصلاح کنند.


تهیه و تنظیم: حمید آذر

 

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.