مقاله



فال هفتگی برج عقرب(2 الی 9 آبان)

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱

فال هفتگی برج عقرب(2 الی 9 آبان)

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج عقرب(2 الی 9 آبان)

خودتان را ثابت کنید و برای بلند شدن آماده شوید! این سه‌شنبه، 25 اکتبر، ماه جدید سالانه در عقرب است، که اتفاقاً یک خورشید گرفتگی است که می‌تواند شما را وارد عمل کند. شما در میانه راه یک سری خسوف های دو ساله در محور برج ثور-عقرب هستید که از نوامبر 2020 زندگی را همانطور که می شناسید متزلزل کرده است. دیگر تردیدی ندارید! کدام بخش از زندگی را می خواستید دکمه رفرش را بزنید؟ این همان شکستی است که این خسوف به ارمغان می آورد. به اهداف عالی خود فکر کنید و تصور کنید که زندگی رویایی شما چگونه به نظر می رسد - و صداها، احساس ها و حتی بوها - چگونه است. در حالی که نشانه مردد شما ممکن است از شنیدن آن متنفر باشد، شما باید بپرید. کسوف فرصت های کوتاه و در عین حال قدرتمندی را به همراه دارد و توقف می تواند باعث شود فرصت را از دست بدهید. قلب و روح خود را در «تصمیم‌گیری‌های» شخصی که این هفته می‌گیرید بریزید، زیرا آنها می‌توانند بازی را تغییر دهند! جایزه:

اگر این جمعه، 28 اکتبر، درام در زندگی عاشقانه شما موج می زند، هیچ حرکت ناگهانی انجام ندهید! ذره بین مشتری که از 28 ژوئیه در برج حمل و منطقه کاری روزانه شما قهقرایی بوده است، برای بقیه دوران قهقرایی خود به ماهی ها برمی گردد. از هم‌اکنون تا 23 نوامبر، هر «درس» خانه پنجمی را که باید به نام رشد شخصی در آغوش بگیرید، آشکار می‌کند! این به معنای هر چیزی است که شامل دوستیابی، خلاقیت یا شناخت عمومی باشد - برای شروع. اگر در یک سوراخ عاشقانه خرگوش افتاده اید، این سه هفته آینده ممکن است راه نجاتی به شما بدهد. اما شما نیازی به انجام کار شدید ندارید. به جای اینکه به طور کامل متعهد شوید - یا با وعده وثیقه به چیزی بپردازید - مکث کنید، عقب نشینی کنید و موقعیت را مجددا ارزیابی کنید تا آنچه را که می خواهید و نیاز دارید روشن کنید. با مشتری در معکوس، عاقلانه ترین اقدام ممکن است این باشد که حضور داشته باشید و به سادگی به کسی که روبروی شما است واکنش نشان دهید. و همچنین چه کسی نیست. از آنجایی که واپس‌گراها گذشته را تداعی می‌کنند، ممکن است افکار شما به سمت کسی برگردد که به نفع دختری که نمی‌تواند (یا نمی‌خواهد) متعهد شود، مخالفت کرده‌اید. اگر واقعاً نمی توانید از فکر کردن به آنها دست بردارید، یک پیام به آنها ارسال کنید، اما سپس حواس خود را پرت کنید. هنگامی که مشتری حرکت رو به جلو را از سر گرفت، در مورد آنچه و چه کسی در زندگی خود می خواهید بسیار واضح تر خواهید بود.

شور قطع شد؟ از این یکشنبه، 30 اکتبر، مریخ گرداننده، چرخش دوسالانه خود را آغاز می کند، این بار در جمینی و هشتمین خانه هوس انگیز شما. فقط ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا موتورهای شما از هم اکنون تا 12 ژانویه 2023 به گردش درآیند. اگر وارد اتحادیه جدیدی شده اید یا تصمیمات عجولانه ای در مورد عاشقانه گرفته اید، این رتروگراد در واقع می تواند دنیای خوبی برای شما داشته باشد! برای یک چیز، یک بهانه داخلی برای توقف مکث و تجدید نظر در اقدامات خود ارائه می دهد. زوج‌های تثبیت شده می‌توانند پویایی قدرت را در روابط خود تغییر دهند، یا در مورد برخی از احساساتی که شما از ترس تکان دادن قایق بیش از حد آن‌ها را در خود فرو برده‌اید، صحبت کنند. از هم اکنون تا آن زمان بهترین کار خود را انجام دهید تا هیچ فشار غیرضروری به موقعیت نوپا وارد نکنید. اگر طرف مقابل آماده تعهد نیست - یا فقط به سرعت شما نرسیده است - عاقلانه اجازه دهید همه چیز به طور ارگانیک پیش برود. همانطور که می دانید، آنها ممکن است از یک بحران شخصی عبور کنند و بیش از هر زمان دیگری از شما قدردانی می کنند که به آنها فضا می دهید. و از آنجایی که واپس‌گراها بر گذشته حکومت می‌کنند، می‌توانید از یک فرد سابق بشنوید یا خودتان را در حال گوگل کردن فردی در لیست پشتیبان خود ببینید. کمی خیال پردازی می تواند چیزها را ادویه تر کند، اما اگر به دلایل بسیار واضح نتیجه نداد، سعی نکنید آنها را از حافظه خود پاک کنید. آن اشتیاق پر ستاره را به جاذبه‌ای هدایت کنید که در واقع می‌تواند متقابل و پایدار باشد! شما می توانید از یک سابق بشنوید یا خودتان را در حال گوگل کردن فردی در لیست پشتیبان خود بیابید. کمی خیال پردازی می تواند چیزها را ادویه تر کند، اما اگر به دلایل بسیار واضح نتیجه نداد، سعی نکنید آنها را از حافظه خود پاک کنید. آن اشتیاق پر ستاره را به جاذبه‌ای هدایت کنید که در واقع می‌تواند متقابل و پایدار باشد! شما می توانید از یک سابق بشنوید یا خودتان را در حال گوگل کردن فردی در لیست پشتیبان خود بیابید. کمی خیال پردازی می تواند چیزها را ادویه تر کند، اما اگر به دلایل بسیار واضح نتیجه نداد، سعی نکنید آنها را از حافظه خود پاک کنید. آن اشتیاق پر ستاره را به جاذبه‌ای هدایت کنید که در واقع می‌تواند متقابل و پایدار باشد!

تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.