مقاله



فال هفتگی برج لئو(متولدین مرداد) 23 الی 29 مهر ماه 1401

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فال هفتگی برج لئو(متولدین مرداد) 23 الی 29 مهر ماه 1401

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج لئو(متولدین مرداد) 23 الی 29 مهر ماه 1401

فال هفتگی برج لئو

در این هفته، افراد لئو ممکن است نیاز به ترمیم زخم های خود داشته باشند تا وضعیت عاطفی بهتری داشته باشند. ممکن است تصمیم بگیرید که خشم و دردهای گذشته را که در تمام مدت شما را به دام انداخته بودند رها کنید. در این زمان، ممکن است از دست افرادی که قبلا بخشی از نگرانی های شما بودند، رهایی پیدا کنید. همچنین، ممکن است کمی به آنها رحم کنید و روابط دوستانه را بازگردانید. در این هفته ممکن است برنامه های سفر خود را دنبال کنید، بنابراین به احتمال زیاد با عزیزانتان به یک سفر کوتاه می روید. ممکن است سفرهای لذت بخشی داشته باشید که می تواند بسیار با طراوت باشد و انرژی بسیار مورد نیاز را به شما بدهد. شاگردان لئو ممکن است نیاز داشته باشند که تا حد امکان زمان بیشتری را برای مطالعه سرمایه گذاری کنند. باید تلاش و پشتکار لازم را به خرج دهید تا از نظر تحصیلی به نتیجه مطلوب برسید. در حین سفر، باید از اقدامات ایمنی اطمینان حاصل کنید، در غیر این صورت ممکن است صدماتی داشته باشید. برای کسانی از شما که قصد سرمایه گذاری دارید، ممکن است زمان مناسبی برای پیشرفت داشته باشید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا خرید طلا و نقره نتایج سودمندی به شما می دهد. ممکن است لازم باشد در این مدت بهترین سبد ممکن را انتخاب کنید تا حداکثر سود را به دست آورید. خوب است قبل از هر سرمایه گذاری بزرگ با یک کارشناس مالی صحبت کنید. کنترل دقیق مخارج پول شما دشوار خواهد بود. ممکن است به خرید چیزهای غیر ضروری ادامه دهید، که ممکن است بودجه ماهانه شما را مختل کند. به طور کلی، به نظر می رسد زمان متوسطی باشد. خوب است قبل از هر سرمایه گذاری بزرگ با یک کارشناس مالی صحبت کنید. کنترل دقیق مخارج پول شما دشوار خواهد بود. ممکن است به خرید چیزهای غیر ضروری ادامه دهید، که ممکن است بودجه ماهانه شما را مختل کند. به طور کلی، به نظر می رسد زمان متوسطی باشد. خوب است قبل از هر سرمایه گذاری بزرگ با یک کارشناس مالی صحبت کنید. کنترل دقیق مخارج پول شما دشوار خواهد بود. ممکن است به خرید چیزهای غیر ضروری ادامه دهید، که ممکن است بودجه ماهانه شما را مختل کند. به طور کلی، به نظر می رسد زمان متوسطی باشد.

عشق و رابطه

روابط سالم
ممکن است هفته طوفانی برای شما باشد. عشق و روابط جنبه های مهم هفته هستند. هر هماهنگی زناشویی که نیاز به توجه شما دارد را در نظر بگیرید. ممکن است لازم باشد که به طور کامل با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید. مجردها باید برای مدیریت روابط خود با شریک زندگی خود تلاش کنند. این هفته ممکن است به شما در ایجاد یک رابطه جدید در آینده کمک کند.

سلامتی و تندرستی

حداقل اقدامات احتیاطی در سلامت خوب
این هفته ممکن است بسیار امیدوار کننده به نظر برسد. اگرچه برخی مراقبت های پزشکی فوری مورد نیاز است، اما هیچ مشکل جدی سلامتی توسط طالع بینی هفتگی شما پیش بینی نشده است. شاید لازم باشد حداقل اقدامات احتیاطی را انجام دهید و فقط مراقب عادات غذایی خود باشید. معتاد شدن به هر چیزی در آینده چالش برانگیز خواهد بود.


پول و امور مالی

تغییرات در استراتژی مالی
این هفته نشان دهنده تغییرات زیادی است. تا اینجا ممکن است دیده باشید که جریان پول عالی بوده است. با این حال، تمایل شما به خرج کردن ممکن است بر امور مالی شما تأثیر بگذارد. شما باید پول خود را عاقلانه خرج کنید. هوش مالی خوب یا مشاوره از یک فرد با تجربه ممکن است به شما کمک کند. اطمینان حاصل کنید که دستاوردهای شما به عنوان یک ارزش بازگشتی در آینده بالا هستند.


شغل و تجارت

فاز خوب برای شغل شما
اگر به دنبال تغییر در موقعیت مکانی خود هستید، این هفته ممکن است هفته شانس شما باشد. با این حال، اگر فکر می کنید که شغل شما تغییرات سازنده را پیش بینی می کند، ممکن است آن را در یک جبهه حرفه ای انتخاب کنید. یک پایگاه قوی از مهارت های ارتباطی ایجاد کنید زیرا ممکن است به یک سفر خارجی بروید. در هفته آینده، ممکن است برای بهبود و ایجاد یک تجارت در خارج از کشور به شما محول شود.


آموزش و دانش

در یادگیری بمانید
این هفته برای بسیاری از شما در زیر علامت خورشید مناسب به نظر می رسد. پیش بینی می شود که ممکن است اوقات خوبی را در مطالعه و یادگیری داشته باشید. اگر در حال حاضر مشغول یادگیری صنایع دستی و مشاغل هستید، ممکن است نیاز داشته باشید که کار سختی جدی انجام دهید. این یک هفته فوق العاده است که در آن می توانید زمان خود را تلف نکنید و کاملاً متمرکز بمانید.

تهیه و تنظیم: حمید آذر
 

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.