مقاله



فال هفتگی برج ماهی(متولدین اسفند) 23 الی 29 مهر ماه 1401

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱

فال هفتگی برج ماهی(متولدین اسفند) 23 الی 29 مهر ماه 1401

نویسنده مدیر ارشد

فال هفتگی برج ماهی(متولدین اسفند) 23 الی 29 مهر ماه 1401

فال هفتگی برج ماهی

افراد ماهی ممکن است زمان مناسبی برای تعقیب اهداف رابطه خود داشته باشند. عاشقان با علامت حوت ممکن است نیاز به مراقبت از مهارت های ارتباطی خود داشته باشند. به غیر از این، زمان بسیار خوبی برای عاشق شدن به شخص خاص خواهد بود. کسانی که در یک رابطه متعهد هستند ممکن است در این مرحله تصمیم مهمی بگیرند. افراد بومی مجرد ممکن است سفر جدید زندگی خود را آغاز کنند. این روزها می تواند زمان مناسبی برای خریداران ملک جدید باشد. افرادی که یک کسب و کار خانوادگی را اداره می کنند ممکن است از مادران خود کمک بیشتری بخواهند. راهنمایی او ممکن است به شما در کسب سود بهتر کمک کند. متخصصان شغل ممکن است در سیاست اداری افراط کنند، که ممکن است منجر به درگیری جزئی شود. افرادی که با بخش مالی مرتبط هستند با افراد ارشد خود اختلاف نظر دارند. در حالی که کسانی که در زمینه تحقیق و تحلیل کار می کنند ممکن است سودهای پولی کسب کنند. برخی از شما ممکن است به زودی قصد تغییر شغل خود را داشته باشید، اما ممکن است انجام نشده باقی بماند. این به این دلیل است که گذرهای سیاره ای ممکن است موانعی را در مسیر شما ایجاد کنند. از نظر سلامتی، احتمالاً در این هفته سیستم ایمنی ضعیفی خواهید داشت. و بنابراین، پیشنهاد می شود که ممکن است نیاز به پیروی از یک برنامه غذایی سخت داشته باشید. علاقه مندان به تناسب اندام ممکن است نیاز به تغییر رژیم غذایی معمول خود داشته باشند. کودکان ممکن است به دلیل تب ویروسی بیمار شوند. به طور کلی، زمان مناسبی برای بودن با همسرتان خواهد بود. علاقه مندان به تناسب اندام ممکن است نیاز به تغییر رژیم غذایی معمول خود داشته باشند. کودکان ممکن است به دلیل تب ویروسی بیمار شوند. به طور کلی، زمان مناسبی برای بودن با همسرتان خواهد بود. علاقه مندان به تناسب اندام ممکن است نیاز به تغییر رژیم غذایی معمول خود داشته باشند. کودکان ممکن است به دلیل تب ویروسی بیمار شوند. به طور کلی، زمان مناسبی برای بودن با همسرتان خواهد بود.

عشق و رابطه

لحظه به یاد ماندنی
برای شما، یک ارتباط عاشقانه ممکن است عالی باشد. این هفته، ارتباط و فداکاری ممکن است کلیدی باشد. با معشوقه خود قرار ملاقات می گذارید. فرصت خوبی برای بیان احساسات خود؛ در غیر این صورت، ممکن است فاصله را احساس کنید. تعهد ممکن است نقش اساسی داشته باشد. هدایا و مهمانی ها همراه با شریک عشقی تان ممکن است تجربه خوبی برای شما فراهم کند. عشق و عاشقانه ممکن است کمی فاصله داشته باشند.


سلامتی و تندرستی

خود را با طبیعت هماهنگ
کنید این هفته دست خود را از غذاهای ناسالم دور نگه دارید. برخی از مشکلات گوارشی ممکن است شما را دچار مشکل کند. پرخاشگری ممکن است برای بدن شما خوب نباشد. استرس ممکن است به دلیل حجم کاری وجود داشته باشد. اطراف خود را با شرایط مثبت احاطه کنید. ناراحتی در خواب ممکن است رخ دهد. با طبیعت در تماس باشید زیرا به شما کمک می کند تا از درون بهبود پیدا کنید و خوابی راحت به شما بدهد.


پول و امور مالی

هیچ دعوای غیر ضروری
از نظر پول و بودجه، هفته مختلط خواهد بود. ممکن است هم سود و هم هزینه را به طور همزمان بدست آورید. اما جریان‌های درآمد معمولی ممکن است کندتر از انتظار شما باشد. زیارت یا خرید ممکن است باعث فشار مالی شود. شما باید از یک نزاع غیر ضروری که ممکن است شما را از آسیب مالی با شریک تجاری خود در امان نگه دارد، جلوگیری کنید. گذر زهره برای بخش جواهرات موفقیت به همراه خواهد داشت.

شغل و تجارت

خارج از دفتر سیاست
با برنامه ریزی مناسب شانس موفقیت وجود دارد. در این هفته باید یک استراتژی محکم برای قدم های کودک داشته باشید. در سیاست اداری افراط نکنید. ممکن است بهره وری شما را کاهش دهد. کسانی از شما که در اختلافات شغلی قانونی یا مالی با افراد ارشد هستند، انتظار می رود. تحقیقات مرتبط با مشاغل و کسب و کار باطن ممکن است قوی باشد و سود مورد انتظار نیز وجود خواهد داشت. احتمال تغییر شغل زیاد است.


آموزش و دانش

تشخیص بدون کار سخت
عبور خورشید و عطارد ممکن است به مطالعه شما کمک کند. شما ممکن است به سرعت مطالب را یاد بگیرید و درک کنید. با این حال، مراقب نفوذ مریخ و راهو باشید زیرا ممکن است حواس شما را پرت کند. شما انرژی زیادی برای تسلط بر توانایی های جدید خواهید داشت، اما حواس پرتی و همراهی بد افراد ممکن است به شما موفقیت ندهد. دانش آموزان به دلیل ناآگاهی از مطالعه خود دچار تنش می شوند. شناخت مورد انتظار بدون کار سخت کمتر است.


تهیه و تنظیم: حمید آذر

مجموعه :

فال هفتگی



هیچ دیدگاهی برای این مطلب یافت نشد.